Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

ТЕЛЕФОН

(0512) 37-36-14

13

УКРАЇНА

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

КОМІСІЯ

з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій   м. Миколаєва

Вул. Адміральська, 14, тел/факс: 37-36-17,

E-mail: kteb-ns@mksat.net

ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський голова,

голова комісії з питань

ТЕБ і НС м. Миколаєва

_____________ О.Ф. Сєнкевич

“___”__________ 2016 р.

П Р О Т О К О Л  № 13

засідання  комісії  з  питань  ТЕБ  і  НС  м. Миколаєва

“18” серпня 2016 року м. Миколаїв

ГОЛОВУВАВ: перший заступник голови комісії — заступник міського голови Гайдаржи В.В.

ПРИСУТНІ: члени комісії (за списком).

ЗАПРОШЕНІ: за окремим списком.

ПОРЯДОК   ДЕННИЙ

І. Про заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період.

Доповідач: заступник начальника управління житлового господарства департаменту ЖКГ ММР — Гапчук О.М.

З метою своєчасної підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 рр та для його сталого проходження, виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення від 13.05.2016 № 403 «Про заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період  2016-2017 рр. та його сталого проходження».

У міжопалювальний період 2016 року  у м. Миколаєві заплановано проведення робіт із облаштування приладів обліку теплової енергії у житлових будинках – за рахунок інвестиційних програм ПАТ «Миколаївська ТЕЦ» (61 од.) і ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» (291 од.) та за рахунок коштів бюджету міста на 2016 рік (234 од., на 33 об’єктах відсутня технічна можливість). Всього планується встановити 586 комерційних засобів обліку. На даний час підрядними підприємствами завершуються роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації, виконуються підготовчо-монтажні роботи на системах опалення житлових будинків, розпочаті роботи із монтажу приладів. Станом на 17.08.2016 виконано  підготовчо-монтажних робіт на 233 об’єктах з 234, встановлено 35 приладів обліку. Також планується встановити за рахунок міського бюджету теплові лічильники на 131 об’єктах з 291, що планувалися до виконання згідно інвестиційної програми  ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

Разом з тим, з метою зменшення споживання природного газу  в опалювальному сезоні 2016-2017 рр. житлово-експлуатаційними підприємствами передбачено заходи з ремонту вхідних дверей та дверей підвальних приміщень, заміна розбитого скла вікон під`їздів та інших приміщень, скління та зачинення слухових вікон горищних та підвальних приміщень, поновлення ізоляційних шару трубопроводів у підвальних приміщеннях, технічних поверхах.

ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОЕНЕРГЕТИКИ

До опалювального сезону готуються 105 котельних ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”, що забезпечують теплом житловий фонд, котельня ПАТ “Миколаївська ТЕЦ”.

Готуються 78 центральних теплових пунктів.

ЖИТЛОВО – ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ПІДПРИЄМСТВА:

Підприємствами, які надають послуги з утримання будинків розроблено заходи на міжопалювальний період 2016 року.

Житлово-експлуатаційним підприємствам  рекомендовано створити комісії з перевірки готовності до опалювального сезону згідно з вимогами  наказу Мінпаливенерго та Мінжитлокомунгоспу від 10 грудня 2008 року             № 620/378 “Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду”.

Станом на 17.08.2016 підготовлено і пред’явлено теплопостачальним організаціям  1500 систем централізованого опалення житлових будинків комунальної власності з 1729 запланованих (87 %), готові 463 із запланованих 544 теплових мереж (85 %), пред’явлено 1521 елеваторні вузли із 1880 запланованих (81%). Здійснено гідропневматичну промивку 174 систем опалення житлових будинків з 368 запланованих (47 %).

СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНА СФЕРА

На сьогодні готуються до опалювального сезону власні котельні управління охорони здоров’я (10 од.), управління культури (25 од.) та  управління освіти                    (17 од.).

Заклади управління освіти ММР

Готуються до опалювального сезону 157 закладів освіти. На даний час підготовлено 136 (87%):

ЗОШ – 67 з 72 запланованих (93 %);

ДНЗ – 61 з 73 запланованих (84 %);

ПНЗ – 8 з 12 запланованих ( 67 %).

Заклади управління охорони здоров’я ММР

Мережа закладів охорони здоров’я міста Миколаєві налічує 24 заклади, з яких 20 фінансуються з місцевого бюджету.

До початку опалювального сезону необхідно підготувати 11 автономних (2 електро- та 9 газових) котелень. На даний час підготовлено – 11. Здійснено повірку 11 лічильників теплової енергії.

Планується провести гідравлічні іспити 29 систем лікувально-профілактичних закладів міста, що опалюються централізовано (на даний час проведено 29 (100%).

У всіх лікувально-профілактичних закладах міста заплановано заготовити запаси піску та противоожеледних матеріалів.

Заклади управління з питань культури та охорони культурної спадщини

До роботи в осінньо-зимовий період готуються 25 власних котелень, готуються 14 підпорядкованих закладів  управлінню з питань культури та охорони культурної спадщини (на даний час готово 12 об’єктів – 86 %).

Заклади, розташовані в житлових будинках комунальної власності міста виконують гідравлічні іспити по графікам, погодженими з житлово-експлуатаційними підприємствами міста.

Заклади управління у справах фізичної культури і спорту ММР

До роботи в осінньо-зимовий період готується 8 підпорядкованих управлінню у справах фізичної культури і спорту закладів(на даний час готово 4 об’єкти – 50 %). Готуються 6 власних котелень – 2 газові та 4 вугільні топкові.

Заклади департаменту праці та соціального  захисту ММР

Готуються до роботи 8 закладів, що отримують теплоносій централізовано(на даний час готово 8 об’єкти – 100 %).

Комунальні підприємства

Для боротьби з ожеледицею і сніговими заметами  під час складних погодних умов  планується залучення  32 од. техніки, у тому числі:

Спеціалізованої комбінованої  МДК

КАМАЗ                 –     3 од.

МАЗ                       –  14 од.

Очисної техніки

ЗІЛ-130 ПМ          –   6  од.

МАЗ   з плугом     –   6 од.

трактор Т – 158         –   1 од.

навантажувач        –   2 од.

На піщаній базі КП «ЕЛУ автодоріг» знаходиться:

солі – 432,5 т; піщано-сольової суміші – 2582,09 т; піску – 610,3 т.

На 22.08.2016 заплановане проведення конкурсних торгів із закупівлі 3 тис.т. солі, 3,5 тис.т. піску.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ  ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКГ (Пальку):

– продовжити координацію виконання заходів щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року відповідно Плану;

– посилити контроль за підготовкою до початку опалювального періоду житлових будинків КЕЧ Миколаївського гарнізону.

2. ПАТ “Миколаївська ТЕЦ” (Матвіюку) вжити заходів щодо поповнення запасів резервного палива (мазуту).

Термін: грудень 2016 року

3. ОКП “Миколаївоблтеплоенерго” забезпечити підготовку котелень та тепломереж до початку опалювального періоду відповідно графіку.

ІІ. Про стан виконання заходів щодо технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту.

Доповідач: начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР – Герасіменя О.А.

Фонд захисних споруд м. Миколаєва складає 223 сховища, з них:

– 79 сховище державної форми власності;

– 97 сховищ комунальної форми  власності, у тому числі 4 сховища в обласній  комунальній власності;

– 47  сховищ  приватної форми  власності.

Кількість захисних споруд по формам  власності (приватної, державної та комунальної), які підлягають технічній інвентаризації, уточнюється в ході проведення інвентаризації.

Міською інвентаризаційною комісією з проведення технічної інвентаризації ЗС ЦЗ розглянуто документацію з технічної інвентаризації 164 ЗС ЦЗ, з них: державної форми власності – 61 ЗС, комунальної – 93 ЗС, приватної – 10 ЗС. Документацію з технічної інвентаризації оформлено на 156 ЗС ЦЗ.

Отримано 11 свідоцтв про право власності на нерухоме майно та витяги про державну реєстрацію прав ( комунальні – 6, державні – 3, приватні – 2).

Виконавчим комітетом ММР прийняті рішення про зміну та надання адрес на 66 ЗС, розташованих в житлових будинках департаменту ЖКГ ММР.

Не вирішене  питання присвоєння окремих адрес  на З подвійні ЗС ЦЗ, які мають сумісні приміщення та неможливо визначити межу ЗС ЦЗ. Листи з запитами направлені до управління з питань НС Миколаївської ОДА та в ГУ ДСНС України в Миколаївській області. Відповіді не отримано.

Необхідно замовити виготовлення технічного паспорту для проведення заходів з технічної інвентаризації  на ЗС ЦЗ комунальної форми власності:

–  № 52016, вул. Паризької Комуни, 26/2 (прийнята в комунальну власність);

–  №52412 вул. Силікатна, 267; №52477 пр. Центральний, 69/1; №52478, пр. Центральний, 69/2 (згідно доручення першого заступника голови Миколаївської облдержадміністрації від 18.05.2015 № 2008/0/05-61/3-15 не підтримана пропозиція щодо зняття  ЗС з обліку).

18 захисних споруд знаходяться у затопленому чи підтопленому стані, що унеможливлює проведення заходів з інвентаризації. Після обстеження представниками КП «ММБТІ» надано 5 довідок про неможливість проведення заходів з технічної інвентаризації захисних споруд.

26 підприємств (ЗС яких увійшли до статутних фондів, та частина підприємств, ЗС яких проходять згідно документів як підвали) відмовляються від проведення технічної інвентаризації 36 ЗС. Головою міської інвентаризаційної комісії із проведення технічної інвентаризації керівникам підприємств, установ та організацій направлено листи щодо необхідності проведення заходів.

Відомості про хід проведення технічної інвентаризації

ЗС ЦЗ  м. Миколаєва станом на 15.08.2016 р.

Вид власності захисних споруд Кількість захисних споруд, які підляга

ють технічній інвентаризації

Кількість захисних споруд, на яких прове-дено заходи з інвентаризації, як об’єктів нерухомого майна Кількість захисних споруд, на яких неможливо провести заходи з інвентариза-ції (під-топлення) Кількість ЗС , на яких неможливо провести заходи з інвентариз.

(зруйновані, аварійний стан, фактично відсутні)

Всього, проведено роботу з інвентари

зації захисних

споруд,

за місто

%

виконання захо

дів

(техніч. паспорт, документація)

Комунальна, в тому числі: 97 90 1 2 93 98
обласна 4 2 1 1 4 75
міська 93 88 1 89 90
Приватна 48 9 1 10 17
Державна 78 57 4 61 72
Всього 223 156 5 3 164 75

На  2016 рік:

– передбачені кошти у міській цільовій соціальній програмі забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2016 рік – 210,00 тис. грн. на ремонт  ЗС ЦЗ комунальної форми власності.

– на виконання заходів Програми реформування ЖКГ передбачені кошти на поточний ремонт 7 ЗС ЦЗ комунальної форми власності, які розташовані в житлових будинках — 955, тис. грн.

Виконано ремонт на суму 342,041 тис. грн.:

ЗС ЦЗ № 52223, пр-ту Миру, 2 А/30 на суму 47,044 тис. грн.;

ЗС ЦЗ №52426, пр. Центральний, 94 А на суму 74,067 тис. грн.;

ЗС ЦЗ № 52504,вул. Потьомкінська, 52  на суму 91,313тис. грн.;

ЗС ЦЗ № 52240, вул. Космонавтів, 75  на суму 129,617 тис. грн.;

Проводиться ремонт ЗС ЦЗ № 52234, вул. Погранична, 244 Б; №52494,  Потьомкінська, 55; №52083,  вул. Московська, 85; №52074, 8 Поздовжня, 2 с.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ  ВИРІШИЛА:

1.Балансоутримувачам (власникам) захисних споруд забезпечити присвоєння  окремих адрес та оформлення  свідоцтв на право власності.

Термін: до 20 листопада 2016 року

2. Балансоутримувачам (власникам) захисних споруд ЦЗ передбачити у проектах відповідних кошторисів на 2017 рік кошти на поточні, капітальні ремонти та придбання фільтро-вентиляційного обладнання для ЗС ЦЗ.

Термін: до 01 грудня 2016 року

3. Управлінню житлового господарства департаменту ЖКГ ММР (Репіну):

– замовити виготовлення технічного паспорту для проведення заходів з технічної інвентаризації  на ЗС ЦЗ комунальної форми власності (№ 52016, вул. Паризької Комуни, 26/2, №52412 вул. Силікатна, 267, №52477 пр. Центральний, 69/1, №52478, пр. Центральний, 69/2).

Термін: до 01 жовтня 201 6 року

– продовжити роботи щодо проведення поточного ремонту ЗС ЦЗ, які розташовані в житловому фонді комунальної власності міста.

Термін: протягом  2016 року

4. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені) підготувати листа до прокуратури міста щодо вжиття заходів впливу на керівників підприємств, установ та організацій, які відмовляються від виконання  розпорядження КМУ від 26.11.08 № 1473-р “Про підготовку та проведення у 2009-2015 рр. технічної інвентаризації захисних споруд ЦЗ “.

Термін: до 10 вересня 2016 року

IІІ. Результати спостережень за технічним станом будівельних конструкцій житлового будинку № 35 по вул. Озерна (Червоних Майовщиків) (Протокол засідання Комісії від 25.12.2015 № 16).

Доповідач: заступник начальника управління житлового господарства департаменту ЖКГ ММР — Гапчук О.М.

Громадянка Сироватко Н.Л., яка мешкає за адресою: м. Миколаїв, вул. Червоних Майовщиків, 35, кв. 6, втретє звернулась до народного депутата України Козира Б.Ю. з повідомленням про руйнування житлового будинку №35 по вул. Червоних Майовщиків.

Комісіями за участю представників департаменту ЖКГ ММР, адміністрації Заводського району ММР, ЖКП “Бріз”, депутатів міської ради, управління містобудування та архітектури ММР, управління ЖКГ ОДА, проектних організацій та мешканців будинку неодноразово проводились обстеження технічного стану будинку. За результатами обстежень встановлено, що основні конструктивні елементи житлового будинку перебувають у задовільному стані. З 2011 року балансоутримувачем здійснюються спостереження за маяками на сходових майданчиках. Станом на 20.12.2015 пошкоджень маяків не зафіксовано.

Однак, зі слів громадянки Сироватко Н.Л., будинок знаходиться в зоні сейсмічної небезпеки, і невжиття першочергових заходів щодо недопущення його руйнації може призвести до нещасних випадків.

За результатами повторного комісійного обстеження технічного стану будівельних конструкцій житлового будинку №35 по вул. Озерній (Червоних Майовщиків), з перевіркою маяків та журналу спостереження.Станом на 15.08.2016 фактів пошкоджень маяків не зафіксовано.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ  ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКГ (Пальку):

– сумісно з проектною організацією провести перевірку стану та  правільності встановлення контрольних маяків зі складанням звіту щодо результатів спостереження за станом будівельних конструкцій. Копію звіту надати до Комісії.

Термін: 26.08.2016

– провести необхідний поточний ремонт будівельних кострукцій житлового будинку №35 по вул. Озерній (Червоних Майовщиків);

Термін: до кінця 2016 року

– надати відповідь на звернення народного депутату України Козиря Б.Ю.

Термін: 19.08.2016

ІV. Про стан житлового будинку по вул. Громадянській, 11.

Доповідач: заступник начальника управління житлового господарства департаменту ЖКГ ММР — Гапчук О.М.

У квітні поточного року до департаменту ЖКГ ММР звернулися мешканці житлового будинку № 11 по вул. Громадянській з питання незадовільного стану підвального приміщення даного будинку. 26.04.2016 проведено комісійне обстеження технічного стану підвального переекриття зазначеного житлового будинку.

Житловий будинок забудови до 1917 року, двоповерховий, 12-и квартирний, знаходиться на балансі ТОВ “Центральний-1”. Стіни з пиляного каменю “черепашника”  на вапняному розчині, частково оштукатурені.

В підвальному приміщенні візуально спостерігається руйнування перестінок. Деревяні конструкції перекриття мають значний фізичний знос балок. Мешканцями квартир першого поверху виконувались роботи з посилення підвального перекриття (встановлені деревяні та металеві підпори).

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКГ (Пальку):

– включити даний будинок до плану капітального ремонту на 2016 рік;

– вжити заходів щодо підсилення конструктивних елементів підлоги І поверху.

Термін: вересень 2016 року

2. Управліннюз питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені) із залученням необхідних фахівців, провести обстеження стану житлового будинку № 11 по вул. Громадянській з метою визначення першочергових заходів щодо недопущення виникнення НС.

Термін: 19.08.2016

V. Про стан житлового будинку по вул. Набережній, 25/2.

Доповідач: заступник начальника управління житлового господарства департаменту ЖКГ ММР — Гапчук О.М.

У червні поточного року департаментом ЖКГ ММР проведено комісійне обстеження житлового будинку № 25/2 по вул. Набережній з питання незадовільного стану покрівлі даного будинку. 26.04.2016 проведено комісійне обстеження технічного стану підвального переекриття зазначеного житлового будинку.

Житловий будинок забудови до 1917 року, одноповерховий, 14-и квартирний, барачного типу, знаходиться на балансі ТОВ “Центральний-1”. Стіни з пиляного каменю “черепашника”  оштукатурені. Покрівля з різним видом покриття (рубероїд, шифер).

Покрівля має пошкодження у вигляді розтріскування азбестоцементних листів, обрешітка та балки частково прогнили, відсутні 10 п.м. конька. Перекриття у талеті має пошкодження 1м. кв. В місцях масового користування (туалет, душева, кухня, коридор, кладова) спостерігається деформація підлоги.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКГ (Пальку):

– терміново замовити проектну документацію на проведення капітального ремонту даху  житлового будинку № 25/2 по вул. Набережній;

включити даний будинок до плану капітального ремонту на 2016 рік.

Термін: вересень 2016 року

2. Управліннюз питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені):

– із залученням необхідних фахівців, провести обстеження стану житлового будинку № 25/2 по вул. Набережній з метою визначення першочергових заходів щодо недопущення виникнення НС.

Термін: 19.08.2016

– за результатами обстеження підготувати проект рішення виконкому щодо виділення будівельних матеріалів з матеріального резерву м.Миколаєва, для недопущення руйнування стелі у місцях загального користування.

Термін: 23.08.2016

VІ. Про запобігання травмування людей на водній акваторії пляжу “Чайка”.

Доповідач: заступник голови адміністрації Корабельного району ММР – Гвозденко О.П.

17 липня 2016 року, на водній акваторії, в районі пляжу «Чайка», розташованого за адресою: вул. Новобудівна, 1 Б відбулася небезпечна подія –    13-літній підліток (учень школи № 33), стрибаючи з залізобетонних палій у воду, отримав травму – пошкодження шкіряного покрову черепу. Подія викликала великий резонанс серед мешканців району.

10 взводом ДВГРАРЗ ДСНС України проведено оьстеження конструкцій з метою проведення демонтажу. Наявними засобами виконати демонтаж неможливо у зв”язку з великою текучестю грунту (пісок та щебень). Для демонтажу необхідно залучати плавкран великої вантажопідємності, що потребує великих фінансових затрат.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Адміністрації Корабельного району ММР (Цуканову):

– вжити заходів щодо огороження залізобетонних палів з метою недопущення травмування відпочіваючих.

Термін: до 26.08.2016 року

– розглянути питання щодо визначення балансоутримувача з метою подальшого використання наявних залізобетонних конструкцій для влаштування причалу.

Термін: до кінця 2016 року

VІІ. Про пожежі на відкритих територіях.

Доповідач: начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР – Герасіменя О.А.

Аналіз оперативної обстановки свідчить про негативну тенденцію щодо  збільшення на 80% кількості пожеж на відкритих територіях у весняно – літній період. Найбільш масштабні з них: Жовтневе водосховище, свалка опалого листя на території Інгульського району, відкрита територія у В. Коренисі.

У 2016 році пожежі  розподілились таким чином:

Пожежі на оперативних відкритих територіях Пожежі на територіях житлового сектору
Всього пожеж: 433/230 358/212
Центральний район 135 117
Інгульській район 79 64
Заводський район 91 62
Корабельний район 128 115
Збільшення: на 88% на 69%

Для гасіння пожеж відповідно плану взаємодії підчас ліквідації НС  залучалась техніка ТОВ “Комунавто”, ТОВ “Карслінг” та МКП “Миколаївводоканал” для підвозу води пожежним підрозділам.

При гасінні пожеж на відкритих територіях виникає потреба у великій кількості води. Наявні засоби для підвозу води не забезпечюють доставку необхідної кількості води. Виникла необхідність придбання пожежної автоцистерни на базі автомобілю підвищеної прохідності з ємністю цистерни понад 10 тон води.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Адміністрації Корабельного району ММР (Цуканову), адміністрації Заводського району ММР (Карцеву), адміністрації Інгульського району ММР (Березі) надати до Комісії обґрунтовуючи документи щодо кількості потрібних матеріалів.

Термін: 22.08.2016

2. Департаменту праці та соціального захисту населення ММР (Бондаренко) розглянути питання щодо надання матеріальної допомоги мешканцям житлового будинку № 17 по вул. Левадна, для вирішення соціально-побутових питань.

Термін: серпень-вересень 2016 року.

3. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені):

– підготувати проект рішення виконкому щодо виділення матеріалів з матеріального резерву м. Миколаєва з розрахунку:

Матеріали Департамент ЖКГ ММР Адміністрація Заводського району ММР Адміністрація Корабельного району ММР Адміністрація Інгульського району ММР
Шифер (шт) 260 100
Брус 150х50 (м.куб) 2,0 0,28
Брус 50х50 (м.куб) 3,3 0,26
Брус 100х100 (м.куб) 1,44
Цвяхи шиферні (кг) 6 2
Цвяхи 4х120 (кг) 20 4
Цвяхи 5х150 (кг) 12 2
Скло (м.кв) 60 16
Залізо оцинковане (кг) 360 170
Бензин А-92 (л) 20 50 60

Термін: 23.08.2016

– розглянути питання щодо можливості придбання пожежної автоцистерни на базі автомобілю підвищеної прохідності з ємністю цистерни понад 10 тон води за рахунок коштів міської цільової соціальної програмі забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва.

Термін: вересень 2016 року

4. Департаменту ЖКГ (Пальку), адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Березі, Цуканову) вжити заходів щодо прибирання сухої рослинності на підвідомчій території.

Термін: жовтень 2016 року

5. Департаменту ЖКГ (Пальку) тримати на контролі питання придбання КП “ЕЛУ-автодоріг” автомобільних цістерн для встановлення на наявні транспортні засоби.

VІІІ. Про ліквідацію наслідків пожежі у житловому будинку по вул. Севастопольська, 13.

Доповідач: заступник начальника управління житлового господарства департаменту ЖКГ ММР — Гапчук О.М.

Вночі 28.07.16 в квартирі № 10 житлового будинку по вул. Севастопольська, 13 сталася пожежа. За висновками Центрального районного відділу головного управління ДСНС України у Миколаївській області ймовірною причиною пожежі стало необережне поводження з вогнем, разом з тим, причину пожежі від короткого замкнення електропроводки також слід розглянути як ймовірну, детально вивчивши всі фактори.

Комісійним обстеженням 29.07.2016 року вказаного будинку було виявлено:

Квартира №10 розміщена на 2-му поверсі 2-поверхового флігелю, до 1917 року забудови. Разом у флігелі розміщено 7 квартир загальною площею 206,6 м2. В результаті пожежі зруйноване дерев’яне горищне перекриття, стропильна система, покрівельний матеріал (шифер). Дерев’яні сходи на 2-й поверх в під’їзді також зруйновані. В зв’язку з відсутністю доступу до квартир 2-го поверху здійснити висновок щодо стану міжповерхового перекриття на момент обстеження не надалося можливим.

Кв.№10 –загальна площа квартири-42,9 м2, зареєстровано2 люд.

Кв.№12 -загальна площа квартири-22,9 м2, зареєстровано 3 люд.

Кв.№13 -загальна площа квартири-31,2 м2, зареєстровано 3 люд.

При обстежені квартир розміщених на 1-му поверсі виявлено:

Кв.№6 – замокання стелі в кімнаті вздовж балки, загальна площа – 17,9м2, зареєстровано 2люд.

Кв.№7-замокання стелі та стін, відставання шпалер, обрушення стелі, загальна площа -23,1м2, зареєстровано 2люд.

Кв.№8 – руйнування міжповерхового перекриття, обрушення стелі, замокання стелі, стін, підлоги, загальна площа -15,6 м2, зареєстровано 2 люд.

Кв.№9 -деформування стелі в кімнаті, загальна площа -44,6 м2, зареєстровано 1 люд.

Залишкова вартість будинку на 01.07.2016 року складає 7694,90 грн.

Для вирішення питання подальшого проживання мешканців аварійного флігелю можливо два варіанти:

1.Виконання капітального ремонту перекриття 2-поверхового флігелю з влаштуванням даху і ремонтом пошкоджених квартир. Вартість робіт орієнтовно складатиме 2,0 млн.грн.

2. Демонтаж 2-го поверху з наданням помешкань мешканцям 2-го поверху орієнтовно складатиме 1,8 млн.грн. При цьому  влаштування даху над квартирами 1-го поверху та  ремонт пошкоджених квартир додатково складатиме близько 600 тис.грн.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКГ (Пальку):

– терміново замовити проектну документацію на проведення капітального ремонту житлового будинку № 13 по вул. Севастопольській;

включити даний будинок до плану капітального ремонту на 2016 рік.

Термін: вересень 2016 року

2. Департаменту праці та соціального захисту населення ММР (Бондаренко) розглянути питання щодо надання матеріальної допомоги мешканцям житлового будинку № 13 по вул. Севастопольській, для вирішення соціально-побутових питань.

Термін: серпень-вересень 2016 року.

3. Управліннюз питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені):

– із залученням необхідних фахівців, провести обстеження стану житлового будинку № 13 по вул. Севастопольській з метою визначення першочергових заходів щодо недопущення виникнення НС.

Термін: 19.08.2016

– за результатами обстеження підготувати проект рішення виконкому щодо виділення будівельних матеріалів з матеріального резерву м. Миколаєва на відновлення даху житлового будинку длязабезпечення умов життєдіяльності мешканців І поверху.

Термін: 23.08.2016

IX. ДОДАТКОВЕ ПИТАННЯ

Про  виконання  заходів  щодо  недопущення   розповсюдження на  території  м. Миколаєва  збудника  африканської  чуми  свиней.

Доповідач: начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР – Герасіменя О.А.

28.06.2016 зафіксовано захворювання на африканську чуму свиней в  Первомайському районі. 06.07.2016 проведено перше засідання Державної  протиепізоотичної комісії при ММР, прийнято рішення щодо проведення  перевірки всіх свино-господарств на території міста, та переведення їх на  “закритий” режим роботи. 28.07.2016 зафіксовано випадок захворювання в м.Нова Одеса. На в’їздах в м. Миколаїв зі сторони м. Одеса, м. Нова Одеса, м.Баштанка, м. Кропивницький (Кіровоград) організовано роботу поліцейських  постів з метою контролю за перевезенням свиней та продукції з них. 01.08.2016 виявлено залишки трупів поросят на  звалищі сел. Баловне, за результатами  досліджень отримано діагноз — африканська чума свиней. 03.08.2016 сел.Баловне визначено епізоотичним осередком захворювання з зоною нагляду – 20 км. В зону нагляду потрапили мкр. Тернівка та мкр. Матвіївка. 08.08.2016  зафіксовано новий випадок хвороби в сел. Мішково-Погорілове. Місто Миколаїв визначено зоною нагляду.

За цей період проведено 5 засідань Державної надзвичайної  протиепізоотичної комісії при ММР, адміністраціями районів ММР сумісно з  органами національної поліції та Держпродспоживслужбою проведена робота  по виявленню всього поголів’я свиней на території міста. Проводились рейди по  ринкам, вживались заходи щодо припинення стихійної торгівлі в місті,  виявлено 2 пункти забою тварин, які працювали без дозвільних документів,  проводився відлов бродячих котів та собак. 10 взводом ДВГРАРЗ ДСНС України підготовлена спецтехніка для роботи в осередку ураження, визначено  8  місць розташування дезбар’єрів на в’їздах в місто, проводиться широка  інформаційна робота серед  підприємців та населення міста. Всім власникам  свиней рекомендовано провести їх забій.

Монтаж дезбар’єрів на в’їздах в місто планується завершити  20.08.2016,  допомогу в обладнанні дезбар’єрів надають 8 підприємств міста.

Невирішено питання придбання хлорного вапна для виготовлення  дезрозчину, та тирси для заповнення дезбарєрів.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Управлінню з розвитку споживчого ринку ММР (Курляку) організувати проведення наради з представниками стівідорних компаній, адміністрацій районів ММР, служби автодоріг у миколаївській області, ГУ НП в Миколаївській області, департаменту ЖКГ, управління з пиитань НС та ЦЗН ММР, управління Держпродспоживслужби в м. Миколаєві.

Термін: 9.00 19.08.2016

2. ДВГРАРЗ ДСНС України (Євстратенку) забезпечити  поновлення дезрозчіну та тирси на встановлених дезбар’єрів.

Термін: на період проведення карантинних заходів

3. Управлінню  з  питань  НС  та  ЦЗН  ММР (Герасімені):

– підготувати проект рішення виконкому щодо виділення паливно-мастильних матеріалів з матеріального резерву м. Миколаєва для забезпечення  підвозу дезрозчину до дезбар’єрів з розрахунку:

Отримувач Бензин

А-92 (л)

Бензин

А-95 (л)

Газ

(л)

ДВГРАРЗ ДСНС України 200 20 200
КП “Дорога” 120

– виготовити та розповсюдити пам’ятки “Обережно! Африканська чума свиней”.

Термін: 23.08.2016

4. КП “Дорога” виділити транспортний засіб (самоскид) для забезпечення підвозу тирси.

Термін: 22.08.2016

5. МКП “Миколаївводоканал” (Дуденко) забезпечити необхідну кількість води для виготовлення  дезрозчину.

Термін: на період проведення карантинних заходів

6. ГУ НП в Миколаївській області вжити заходів до мешканця сел. В.Корениха який недопускає на територію домогосподарства представників Держпродспоживслужби для обстеження  поголів’я свиней.

Термін: 26.08.2016

7. Адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Березі, Цуканову) продовжити виконання протокольних рішень Державної надзвичайної  протиепізоотичної  комісії при ММР.

Х. Контроль за своєчасним виконанням прийнятих комісією рішень залишаю за собою.

Перший заступник голови комісії В.В. Гайдаржи

Відповідальний секретар комісії С.П. Бондарь