Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

ТЕЛЕФОН

(0512) 37-36-14

16

П Р О Т О К О Л № 16

засідання комісії з питань ТЕБ і НС м. Миколаєва

“10” жовтня 2017 року м. Миколаїв

ГОЛОВУВАВ: перший заступник голови комісії, перший заступник міського голови Дадівєрін А.Д.

ПРИСУТНІ: члени комісії (за списком).

ЗАПРОШЕНІ: за окремим списком.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

Інформація щодо попередження захворювання населення на особливо небезпечні інфекційні хвороби, в тому числі холери.

Доповідач: начальник Миколаївського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області – Бродовській В.А.

З метою недопущення випадків захворювання холерою серед населення міста Миколаєва за пропозицією Держпродспоживслужби ініційовано проведення позачергового засідання комісії ТЕБ та НС міста (протокол № 11 від 16.08.2017р). На засіданні розроблено порядок взаємодії по недопущенню виникнення та розповсюдження захворювань на холеру. Проведені наступні заходи:

ДУ «Миколаївський лабораторний центр» збільшено кратність запланованого соціально-гігєнічного моніторингу відбору проб води з річок Інгул, Південний Буг. Дніпро-Бугзького ліману. З 14.08 по 29.09.17р. було відібрано 78 проб річкової води на вібріофлору – Інгульський міст, р. Інгул, пляж «Стрєлка», Миколаївська ЦРЛ та ОС с. Весняне, Миколаївська ЦРЛ, Яхт-клуб, Намив (вул. Лазурна 52), 100 квартал 45/81., зони відпочинку « Маяк», « Чайка». В 41 відібраних пробах виявлено Vibrio cholerae non-O1.( холероподібний вібріон). Відібрано 11 проб стічних вод – в усіх виділено Vibrio cholerae non-O1( холероподібний вібріон). Відібрані стічні води з міської інфекційної лікарні та дитячої інфекційної лікарні -19. Проби відповідали нормативам, холерний вібріон, холероподібний не виявлені.

Крім того відібрано 20 проб стічних вод на міських очисних спорудах с. Галицінівка. Тільки в 1 пробі виявлено Vibrio cholerae non-O1( холероподібний вібріон).

Відібрано 3 проби стоків з ливневого колектору біля пішохідного мосту через р. Інгул. В 1 пробі виділено Vibrio cholerae non-O1( холероподібний вібріон).

Органами місцевого самоврядування місцевої влади(районними адміністраціями) проведено 38 рейдів по місцям стихійної торгівлі. Фахівцями адміністрації Корабельного району сумісно з представниками Корабельного ВП ГУ НП України в Миколаївській області за результатами перевірок складено 7 протоколів за ст. 160 ч. 1 та 1 протокол за ст. 152 КупАП. В Заводському районі складено 4 протоколи за ст. 160 ч. 1 КупАП. В Центральному районі складено 4 протоколи.

Згідно п.3.1 протоколу головою адміністрації Центрального району підписане розпорядження № 58-р від 15.08.2017 року “Про заборону купання населення в акваторії річок Інгул та Південний Буг в межах території Центрального району”.

Пунктом 2 та 3 даного розпорядження надано доручення директору КП ММР “Миколаївська ритуальна служба” та завідувачу сектору соціально-економічного розвитку мкр. Варварівка, щодо встановлення на берегових смугах пляжу “Стрілка” та біля місця масового відпочинку “Прибій” інформаційних щитів з написом “Купання заборонено” та проведення оповіщення відпочиваючого населення через гучномовну апаратуру про шкідливий стан води.

На виконання пункту 4 протоколу № 11 позачергового засідання комісії з питань ТЕБ і НС м. Миколаєва керівникам КДЮСШ “Комунарівець”, СДЮШОР з веслування академічного, Школи вищої спортивної майстерності (ШВСМ), Клубу юних моряків з флотилією «КЮМ», човнової станції “Локомотив” направлені копії розпорядження № 58-р, в якому рекомендовано тимчасово обмежити проведення культурно-масових заходів на водній акваторії річок Інгул та Південний Буг.

Встановлені попереджувальні щити про заборону купання в місцях відпочинку біля води, які розташовані в межах районів міста. Виявлено та ліквідовано 31 несанкціоноване звалище в районі річки. В Центральному районі було вивезено 2987 м3 сміття, в Корабельного району ліквідовано звалищ об’ємом 2677 м³. У Заводському- 2502м2 та Інгульському районах 2539 м3 сміття.

Держпродспоживслужбою керівникам ринків міста надано повідомлення про заборону реалізації річкової риби на території ринків № 14.23\214 від 18.08.2017р. та пропонований текст радіолекцій щодо профілактики захворювання на холеру. Проведено 13 радіопередач на ринках міста.

Сумісно з представниками Держрибагенства проводяться рейдові перевірки місць торгівлі. Проведені перевірки 9 місць стихійної торгівлі в Інгульському районі та Центральному районі міста. В ході перевірок Управлінням Держагенства рибного господарства складено 15 протоколів, вилучено 131.5 кг риби, 35 кг раків.

Сумісно з управлінням охорони здоров’я ММР відпрацьований та затверджений порядок перепрофілювання лікувально-профілактичних закладів м. Миколаєва при виникненні поодиноких та масових випадів холери на 2017 рік. В усіх закладах охорони здоров’я міста відкориговані Комплексні плани на випадок ускладнення епідситуації з холери;проведені, згідно затверджених планів, проведені тренінгові заняття з медперсоналом щодо діагностики, епідеміології, клініки, диференціальної діагностики, лікування та профілактики холери;

МКП «Миколаїводоканал» забезпечено концентрацію залишкового хлору в тупікових та кінцевих точках мережі питного водопостачання міста 03.-0.5 мг\л. Кількість залишкового хлору коливалася від 0.43 до 0.5 мг\л.

Виробничою лабораторією підприємства за серпень на насосних станціях водопроводу відібрано 86 проб води питної, на свердловинах- 18, в тупікових точках -98 проби. Відхилень не встановлено.

Проводяться роботи по своєчасній ліквідації аварій мереж. Усунено 25 закупорок каналізаційних мереж міста та 9 при витоку на поверхню ґрунту. Опломбовано аварійних випусків-4.

З ціллю отримання інформації та пошуку вірогідного джерела забруднення річки Держпродспоживслужбою направлено запит до керівництва заводу 61 Комунара щодо заходу іноземних суден до акваторії заводу та роботи каналізаційної мережі (№ 14.23\189 від 16.08.2017). За повідомленням адміністрації заводу на ремонт зайшло одне судно ВРД «Буревісник» яке належить Миколаївському відділенню « Держгідрографії» ( в іноземні порти не заходило). Скид стоків заводу проводиться у централізовану каналізаційну мережу міста .

Фахівцями Держпродспоживслужби проведено попереднє обстеження 9 об’єктів, що розташовані в районі вул. Набережна та бульвару Адм. Макарова на предмет збору інформації щодо підключення до мереж каналізації. КП «Миколаївводоканал» наданий орієнтовний перелік абонентів підключених до міської каналізації на ділянці від Облдержадміністрації до Інгульского мосту.

Підприємством КП «ЕЛУ автодорог» надана схема ливневої каналізації в районі вул. Набережної, яка має вихід в р. Інгул ,перевірені ливнестокові колодязі( по ходу ливневого колектору) в районі вул. Лягіна ріг Нікольської, В. Морськой ріг Лягіна, вул. Спаської ріг Лягіна. Не законних підключень не встановлено. Колодязі сухі, окрім колодязю по вул. Спаська ріг Лягіна – встановлені несанкціоновані зливи з квіткового ринку.

Управлінням Держагенства рибного господарства посилена робота по недопущенню торгівлі річкової риби в місцях стихійної торгівлі . Проведено 22 рейди , виявлено 18 порушень. За відсутність документації, яка підтверджувала джерело надходження водних біоресурсів вилучено 102 кг річкової риби ( карась, окунь, бичок).

В засобах масової інформації систематично проводиться санітарно-просвітницька робота з населенням щодо заходів особистої, громадської гігієни та своєчасного попередження виникнення захворювань ГЕК та холери. Проведено 27 бесід, пам’ятка щодо профілактиці холери розташована на інтернет-сайтах районних адміністрацій. Проведено 14 радіолекцій.

Групових захворювань людей на харчову токсикоінфекцію в місті не реєструвалося.

З ціллю моніторінгового спостереження за природними умовами які можуть впливати на розвиток холерного вібріону Держпродспоживслужбою направлено лист в Миколаївський гідрометцентр № 14.23\279 від 01.09.2017р. щодо отримання інформації про температуру води в річках Інгул та П. Буг. Інформація надходить щоденно. На момент подачі інформації температура становить 12.8С.

Обговоривши інформацію з даного питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Роботу організацій та відомств при виконанні заходів направлених на усунення причин можливого виникнення епідемічних ускладнень вважати задовільною.

2. Враховуючи що випадків захворювань на холеру серед населення міста не зареєстровано та керуючись наказом МОЗ України № 167 від 30.05.1997 р «Про удосконалення протихолерних заходів в Україні» вважати рішення Комісії по протоколу № 11 від 16.08.2017р — виконаними.

І. Про стан енергозабезпечення об’єктів життєзабезпечення міста.

Доповідачі: В.о. директора ОКП ”Миколаївоблтеплоенерго” – Логвінов М.Ю., головний інженер філії м. Миколаєва ПАТ ”Миколаївобленерго” – Нертік А.М., заступник гендиректора ПАТ ”Миколаївська ТЕЦ” – Пронін І.Ф., начальник управління експлуатації газового господарства м. Миколаєва — Машталірук М.О.

Філія м. Миколаєва ПАТ ”Миколаївобленерго” нараховує на балансі і здійснює технічне обслуговування

ПЛ-6 (10)кВ – 25 шт. загальною довжиною 77,724 км.

ПЛ-0,4кВ – 355 шт. довжиною 514,132км.

КЛ-35кВ – 11шт, довжиною 12,456км,

КЛ-6(10)кВ – 1004шт, довжиною 638,75км,

КЛ-0,4 кВ – 3713шт, довжиною 359,096км,

Розподільних пунктів – 47шт,

Трансформаторних підстанцій – 627шт. сумарною потужністю 305,276 МВА

Останнім часом стан електричних мереж ПАТ «Миколаївобленерго» значно покращився, що стало результатом наполегливої та кропіткої праці, а також значних капіталовкладень. В повному обсязі і своєчасно проводяться капітальні ремонти і технічне обслуговування об’єктів електричних мереж філії м. Миколаєва.

В 2017 році планується виконати в повному обсязі програму інвестиційного розвитку електричних мереж, при цьому вже:

прокладено:

– КЛ-6 кВ ПС “Восточна” — РП-9;

– КЛ-6 кВ ТП-797 — ТП-325;

– КЛ-6 кВ ПС “Вокзальна” — РП-26 ф.6108.

Ведеться робота з прокладання:

– КЛ-35 кВ ПС “МТЕЦ”-ПС “Вокзальна”;

– КЛ-0,4 кВ РП-76 – ШС “ПГС, 15А”;

– КЛ-0,4 кВ ТП-114 – ШС вул. Колодязна, 15А;

– КЛ-0,4 кВ ТП-744 – ШС вул. Колодязна, 10;

Ведеться реконструкція:

– ПЛ-0,4кВ ТП-1373.

Виконання робіт передбачених програмою інвестиційного розвитку електричних мереж філії покращить якість та надійність електропостачання споживачів міста.

Крім того проведено планові роботи з капітального ремонту:

– ПЛ-6кВ виконано 9,37км ліній, витрачено 143,74 т.грн;

– ПЛ-0,4кВ виконано 50,71км ліній, витрачено 1459,23 т.грн;

– ТП-6(10)/0,4кВ виконано 103 шт, витрачено 972,7т.грн.;

– КЛ-6кВ виконано 133шт, витрачено 1306 т.грн;

– КЛ-6кВ виконано 105шт, витрачено 622,8 т.грн;

Виконано перевірку технічного стану пересувних та стаціонарних електростанцій, схем резервного живлення відповідального обладнання. Підготовлено технічні засоби, інструменти та пристосування для виконання аварійно-відновлювальних робіт і забезпечення надійності експлуатації електричних мереж.

Значна частина електричних мереж міста перебуває на балансі організацій і підприємств різних форм власності, або взагалі є безхазяйними, які не обслуговуються тривалий час або не обслуговуються взагалі: ТП-1112, яка розташована за адресою вул. Потемкінська, 17. Від ТП-1112 отримують живлення ж/б вул. Потемкінська, 17(дев“ятиповерхівка); НСВ МКП «Миколаївводоканал» вул. Потемкінська, 17; ПАТ «Миколаївська теплоелектроцентраль» вул. Потемкінська, 17, фонд соціального страхування України в Миколаївській області вул. Потемкінська, 17 та інші. Електрообладнання в неналежному стані. Доступ до камери трансформатора відсутній (в разі його ушкодження відсутня можливість його заміни, а саме, побудовано крильце приватного будинку впритул до дверей камери робочого трансформатору ТП-1112).

Більшість організацій, обслуговуючих внутрибудинкові електричні мережі взагалі не обслуговують їх, проводячи лише аварійно-відновлювальні роботи. ПАТ «Миколаївобленерго» на межі балансової відповідальності із житлово-експлуатаційною організацією постачає електроенергію у відповідності до існуючих стандартів, а побутові споживачі отримують її вже з відхиленнями від норми. Враховуючи цей факт, ПАТ «Миколаївобленерго» вимагає суттєвого впливу на департамент ЖКГ, щодо приведення внутрибудинкових електричних мереж у відповідність до діючих норм та правил, а також своєчасного їх обслуговування відповідно до діючих технічних норм.

ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» виробляє не тільки електричну енергію, але й теплову. Особливості теплоелектроцентралі зумовлені її основною задачею, яка полягає в забезпеченні споживачів тепловою енергією.

Аналіз роботи підприємства в умовах минулого року показав, що незважаючи на складний матеріально-технічний та фінансовий стан Миколаївська ТЕЦ відпрацювала згідно з заданими регламентами, без зривів і зупинок.

Планом ремонтів на 2017 рік було передбачено виконати:

– поточний ремонт енергетичного котла ТКП-2 ст. № 1;

– середній ремонт енергетичного котла ТКП-2 ст. № 2;

– поточний ремонт енергетичного котла ТП-230-2 ст. № 3

– поточний ремонт енергетичного котла ТП-230-2 ст. № 4;

– поточний ремонт турбогенератора ст. № 2;

– поточний ремонт турбогенератора ст. № 3;

– середній ремонт турбогенератора ст. № 4;

– поточний ремонт водогрійного котла ст. № 3.

Всього приладів обліку теплової енергії категорій «населення» та «бюджет» 821, з них готово до прийому теплоносія в ОЗП – 540 (66%).

На сьогоднішній день, станом на 06.10.17р. – всі ремонти основного обладнання на підприємстві виконані в повному обсязі.

Під час перевірки було встановлено, що станція готова до роботи мінімальним складом обладнання до опалювального сезону, що свідчить акт готовності від 06.10.2017 р.

Стан теплових мереж дозволяє забезпечити покриття приєднаного теплового навантаження. Причини для обмеження електричної потужності відсутні.

Стан об’єкта відповідає усім вимогам нормативно-технічної та конструкторської (проектної) документації.

Важливою частиною діяльності з підтримки сталого функціювання об’єктів енергетики (у частині небезпечних виробничих об’єктів) є заходи з забезпечення промислової безпеки. В якості заходів, що знижують ризик можливих аварій.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Інформацію з даного питання прийняти до відома.

2. Центральному округу ПАТ ”Миколаївобленерго” (Пономаренко) забезпечити безпечну експлуатацію електрообладнання ТП та РП.

3. Департаменту ЖКГ ММР (Пальку) сумісно з Центральним округом ПАТ ”Миколаївобленерго” (Пономаренко), ОКП ”Миколаївоблтеплоенерго” (Логвіновим) та МКП “Миколаївводоканал” (Дуденко) провести нараду з питання стану транзитних кабельних мереж які не мають власника.

Термін: до 25.10.2017

4. ПАТ “Миколаївська ТЕЦ” (Матвіюку) вжити заходів щодо поповнення запасів резервного палива (мазуту).

Термін: грудень 2017 року

5. Центральному округу ПАТ ”Миколаївобленерго” (Пономаренко), ОКП ”Миколаївоблтеплоенерго” (Логвінову), ПрАТ “Миколаївська ТЕЦ” (Матвіюк) та МКП “Миколаївводоканал” (Дуденко) надати до адміністрацій районів ММР графіки проведення планових ремонтних робіт на мережах.

Термін: до 20.10.2017

ІІ. Про стан підготовки житлових будинків, закладів освіти, охорони здоров’я, культури до опалювального періоду.

Доповідачі: директор департаменту ЖКГ ММР — Палько А.М., начальник управління охорони здоров’я ММР — Шамрай І.В., начальник управління освіти ММР — Деркач Г.І., представник управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР — Сімонова Е.П.

З метою своєчасної підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 рр та для його сталого проходження, виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення від 12.05.2017 № 358 «Про заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 рр. та його сталого проходження».

Реалізація завдань по енергозбереженню та підвищення рівня обліку енергоресурсів в умовах суттєвого підвищення тарифів на послуги централізованого теплопостачання по суті є головним завданням органів місцевого самоврядування та теплопостачальних підприємств.

ЖИТЛОВИЙ ФОНД

До опалювального сезону в місті готуються 3124 будинки, у тому числі:

2803 – багатоквартирні житлові будинки, що знаходяться на обслуговуванні житлово-експлуатаційних підприємств.

368 – житлові будинки ОСББ, ЖБК.

43 – будинки відомчого житлового фонду.

Централізовано отримують теплоносій:

1600 – багатоквартирні житлові будинки, що знаходяться на обслуговуванні житлово-експлуатаційних підприємств;

339 – житлові будинки ОСББ, ЖБК;

40 – будинки відомчого житлового фонду.

За станом на 09.10.2017 виконані наступні роботи:

Здійснено комплексну підготовку 2714 житлових будинків з 2803 (97%), в тому числі 1594 з 1600, що опалюються централізовано (99,6 %).

Завершуються роботи з ремонту опалювальних систем.

Виконано роботи з повірки приладів обліку теплової енергії після планової повірки. На даний час в житлових будинках завершено роботи з монтажу 81 приладу (всього заплановано повірити 110 приладів, з яких 19 приладів не пройшли планової повірки та потребують заміни. Дані роботи включено до плану робіт. 2 прилади повірено мешканцями власним коштом, згідно паспортів не потребують повірки -8).

На даний час, відповідно затверджених заходів житлово-експлуатаційними підприємствами завершується робота з теплової ізоляції трубопроводів опалення, дотримання у справному технічному стані вхідних дверей, скління під’їздів, закриття слухових вікон тощо.

З метою оперативного реагування та недопущення аварій на об’єктах життєзабезпечення населення, керівниками житлово-експлуатаційних підприємств, що обслуговують житловий фонд міста, а також керівництвом комунальних підприємств забезпечується безперебійна робота аварійних бригад, функціонують диспетчерські служби з цілодобовим режимом чергування і, в разі виникнення надзвичайних ситуацій, залучаються додаткові бригади.

Заготовлено протиожеледних матеріалів у кількості 467,27 т піску та 11,038 т солі. Роботи з заготівлі протиожеледних матеріалів тривають. В повному обсязі працівників житлово-експлуатаційних підприємств забезпечено наявність шанцевого інструменту.

Виконання робіт з підготовки до опалювального періоду будинків житлового фонду завершується.

Готуються також до опалювального сезону будинки ОСББ та відомчого житлового фонду. Питання знаходиться на постійному контролі міського штабу.

Для боротьби з ожеледицею і сніговими заметами під час складних погодних умов в наявності техніка, у тому числі:

КП «ЕЛУ автодоріг»

КДМ МАЗ – 10 одиниць;

КДМ Камаз – 2 одиниці;

КДМ Краз – 3 одиниці;

Трактор ХТА 200 з відвалами – 3 одиниці;

Навантажувач – 1 одиниця.

Наявність протиожеледних матеріалів станом 09.10.2017 року

сіль — 2662 т;

суміш — 5845 т.

СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНА СФЕРА

На сьогодні підготовлено до опалювального сезону власні котельні управління охорони здоров’я (10 од.), управління культури (26 од.) та управління освіти (17 од.).

Заклади управління освіти

Готуються до опалювального сезону 165 закладів освіти. На даний час підготовлено 164 (99%):

ЗОШ – 69 з 69 запланованих систем (100 %);

ДНЗ – 74 з 74 запланованих (100 %);

ПНЗ – 10 з 10 запланованих ( 100 %);

ПТНЗ – 11 з 12 запланованих (92 %).

Завершуються роботи з капітального ремонту теплової мережі Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного бізнесу (вул. М. Василевського, 40/6). Необхідно виконати гідравлічні іспити та теплоізоляцію зовнішньої мережі. Дане питання знаходиться на контролі міського штабу з підготовки міського господарства до осінньо-зимового періоду. 13.10.2017 планується завершення робіт.

Управлінням освіти ММР 16.08.2017 проведено тендер на закупівлю твердого палива для власних котелень. Укладено угоду з ТОВ «Миколаїввугілля» на поставку кам’яного вугілля у кількості 436 тон.

Заклади охорони здоров’я

З 29 власних систем опалення до опалювального сезону готові і здані по акту теплопостачальним організаціям та Держенергонагляду 29 систем 19 лікувальних закладів (100%).

Підготовлено 35 елеваторних вузлів, 9 бойлерів (100%).

До початку опалювального сезону ЛПУ міста підготовлено 10 котелень (автономних, електро- та газових котелень). Повірено 12 лічильників теплової енергії, 1 лічильник газу та 1 коректор газу, 9 лічильників електроенергії, 6 лічильників води – (100%).

Лікувально-профілактичними закладами, які мають джерела безперебійного живлення таким як: ЛШМД, МЛ № 1, МЛ № 3, МЛ № 4, МДЛ № 2, ПБ №№ 1, 2, 3, КЗ ММР «ЦПМСД № 1, 3» забезпечується приведення в належний технічний стан резервних (аварійних) джерел електропостачання, заготовлюється необхідний обсяг палива для забезпечення їх безперебійної роботи.

Заклади управління з питань культури та охорони культурної спадщини

До роботи в осінньо-зимовий період підготовлено 25 власних котелень, в наявності є 22,065 т вугілля, до кінця поточного року планується закупити 6,5 тон вугілля для опалення власними котельнями закладів.

Підготовлено до опалювального сезону 16 підпорядкованих закладів управлінню з питань культури та охорони культурної спадщини з 16 запланованих, які опалюються централізовано (100%).

Заклади спорту

До роботи в осінньо-зимовий період готується 9 підпорядкованих управлінню у справах фізичної культури і спорту закладів(на даний час готово 8 об’єктів – 89 %). Тривають роботи по підготовці систем опалення школи фехтування – вул. Пушкінська, 11 (Завершення робіт планується 01.12.2017). Підготовлено 6 власних котелень – 2 газові та 4 вугільні топкові. Тверде паливо є в наявності 8 т та до кінця жовтня поточного року планується закупка 12 тон вугілля.

Заклади департаменту праці та соціального захисту ММР

Підготовлено 6 власних газових котелень, від яких опалюються 6 закладів, також підготовлено системи опалення 3 закладів, що отримують теплоносій централізовано(100%).

Рівень підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери відповідає плановим завданням.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКГ (Пальку):

– продовжити координацію виконання заходів щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року відповідно Плану;

– посилити контроль за підготовкою до початку опалювального періоду житлових будинків КЕЧ Миколаївського гарнізону.

ІІІ. Про забезпечення пожежної безпеки в пожеженебезпечний осінньо-зимовий період 2017 року.

Доповідачі: директор департаменту ЖКГ ММР — Палько А.М., представник ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Кріворучко А.С.

З настанням осінньо-зимового опалювального сезону, часу, коли розпочнеться інтенсивне використання усіх можливих обігрівальних приладів, небезпека виникнення пожеж набирає загрозливих масштабів. Основним причинами пожеж залишаються порушення мешканцями будинків правил експлуатації електрообігрівальних приладів та пічного опалення, перевантаження внутрішньобудинкових електромереж.

На засіданнях штабів з підготовки міського господарства до осінньо-зимового періоду 2017-2018 рр. постійно наголошується керівникам житлово-експлуатаційних підприємств, що обслуговують житловий фонд комунальної власності міста про проведення роз’яснювальної роботи серед мешканців будинків щодо дотримання вимог пожежної безпеки при користуванні обігрівальними приладами та порядку їх дій у випадку пожежі, про дотримання жорсткого контролю ситуацій, пов’язаних з пожежною небезпекою, а саме: утримання прибудинкових територій житлових будинків у належному санітарному стані, недопущення спалювання твердих побутових відходів, листя, смітників, тощо. Дане питання знаходиться на постійному контролі в департаменті ЖКГ ММР.

З початку поточного року у житлових будинках комунальної власності перевірено 76101 димових і 166422 вентиляційних каналів, за вересень – 9526 димових і 16875 вентиляційних каналів.

У рамках підготовки житлового фонду до осінньо-зимового періоду 2017-2018 р.р. житлово-експлуатаційним підприємствам, які обслуговують житловий фонд комунальної власності міста, разом із комплексом заходів виконувались також і роботи по ущільненню вводів та виводів інженерних комунікацій у підвалах житлових будинків.

З метою попередження виникнення надзвичайних ситуацій у житловому фонді житлово-експлуатаційними підприємствами систематично виконується робота щодо виявлення власників квартир, які порушують санітарні норми та норми Житлового кодексу щодо утримання у належному стані житлових приміщень. На даний час, у переліку проблемних абонентів перебувають 110 власників квартир, які знаходяться на посиленому контролі.

З метою активізації проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо необхідності дотримання Правил безпеки при користуванні газу в побуті житлово-експлуатаційним підприємствам на інформаційних стендах навчально-консультаційних пунктів з питань цивільного захисту постійно розміщується відповідна наглядна інформація та пам’ятки.

З метою запобігання виникнення пожеж в місті Миколаєві підрядними організаціями департаменту ЖКГ ММР проводяться роботи по знесенню сухих та аварійних дерев згідно заявок, які надходять до служби оперативного реагування «1588» та на об’єктах благоустрію закріплених за департаментом ЖКГ.

Роботи по санітарному очищенню об’єктів благоустрою проводяться згідно затверджених помісячних графіків, також згідно затверджених графіків проводиться викошування газонів.

Для недопущення виникнення пожеж на міському полігоні ТПВ керівництвом КП ММР “Миколаївкомунтранс” було проведено наступні заходи, а саме,- створено добровільну пожежну дружину; керівник полігону ТПВ та відповідальні особи пройшли навчання з пожежно-технічного мінімуму. Крім того, створено резерв глини для тушіння пожеж; проведено ревізію та поповнено запас протипожежних засобів згідно існуючих норм (один повністю укомплектований пожежний щит на кожну будівлю полігону ТПВ); створено резерв вогнегасників на кожну будівлю згідно існуючих норм (один вогнегасник на 20м2 площі); у будівлях вагової та механічної бригади підключено автоматичну систему протипожежної сигналізації із виведенням на пульт цілодобового спостереження; ведуться інженерні вишукання щодо будівництва протипожежної водойми на 108м3; існуючі протипожежні водойми заповнено водою після зимового періоду; для протипожежних цілей було відновлено існуючу свердловину технічної води; проведені роботи по ремонту поливомийної машини; дерев’яні конструкції покрівлі операторської та механічної бригади було піддано вогнезахисному обробленню; на в’їзді встановлено схему полігону із зазначення існуючих пожежних водойм та під’їзних шляхів до існуючих карт;були проведені заміри опору ізоляції існуючих електромереж.

Для недопущення виникнення загорянь на території полігону, з метою покращення санітарного стану, підвищення екологічної безпеки та безпеки жителів міста у 2015 році було розроблено проектно-кошторисну документацію, проведено процедуру закупівель та укладено договір на реалізацію проекту «Будівництво огорожі міського полігону твердих побутових відходів в селищі В. Корениха». Відповідно до проектних рішень, заплановано будівництво 2424 м огорожі із залізобетонних плит. На сьогоднішній день встановлено 1335 м огорожі, роботи з її влаштування тривають.

Крім того, для недопущення можливості перекидування загорянь на територію звалища опалого листя, підрядною організацію департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проведені роботи зі створення огороджувальних валів. У серпні 2017 року на території звалища опалого листя проведено нагортання насипів ґрунту з боку звалища ПП “Мільча”.

З метою запобігання виникнення пожеж пропонується розглянути проект Плану організаційно-технічних заходів щодо підвищення пожежної безпеки у м.Миколаєві у пожеженебезпечний осінньо-зимовий період 2017-2018 років.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Схвалити “План організаційно-технічних заходів щодо підвищення пожежної безпеки у м. Миколаєві у пожеженебезпечний осінньо-зимовий період 2017-2018 років” (додається).

2. Відповідальним виконавцям Плану інформацію про вжити заходи надавати до управління з питань НС та ЦЗН ММР.

Термін: щомісяця до 20 числа, протягом осінньо-зимового періоду

3. Адміністраціям районів ММР (Дмитруку, Гладун, Березі, Цуканову):

3.1. Організувати моніторинг ситуації з питань пожежної безпеки на адміністративних територіях.

Термін: постійно

3.2. З мешканцями приватного сектору, в першу чергу самотніх осіб похилого віку, інвалідів, багатодітних та неблагонадійних сімей і громадян, що потребують соціальної підтримки, провести роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог пожежної безпеки у побуті та правил використання пічного опалення.

Термін: до 30.12.2017 року

4. Департаменту ЖКГ ММР (Пальку):

4.1. Створити комісію у складі: адміністрації районів ММР, ГУ НП України у Миколаївській області, ГУ ДСНС України у Миколаївській області, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління експлуатації газового господарства м. Миколаєва, Центральний округ ПАТ “Миколаївобленерго, управління Держпродспоживслужби у м. Миколаєві та провести комісійне обстеження квартир мешканців які порушують правила користування жилими приміщеннями зі складанням актів обстеження та вжиття заходів щодо усунення небезпечних чинників.

Термін: до 30.12.2017 року

4.2. Забезпечити розміщення у під’їздах багатоповерхових житлових будинків застережної інформації стосовно дотримання вимог пожежної безпеки у побуті.

Термін: до 30.12.2017 року

4.3. З мешканцями житлових будинків, в першу чергу які порушують правила користування жилими приміщеннями, самотніх осіб похилого віку, інвалідів, багатодітних та неблагонадійних сімей і громадян, що потребують соціальної підтримки, провести роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог пожежної безпеки у побуті.

Термін: до 30.12.2017 року

ІV. Про стан пожежної безпеки об’єктів з масовим перебуванням людей.

Доповідач: представник ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Кріворучко А.С..

З початку 2017 року на території Миколаївської області зареєстровано 2945 пожеж (проти 2906 пожеж у 2016 р. – збільшення на 1,3%), внаслідок яких загинули 42 особи (проти 30 осіб у 2016 р. – збільшення на 40%), травмовано 33 особи(проти 30 пожеж у 2016 р. – збільшення на 10%),Допущено 2 випадки групової загибелі людей на пожежах у Вознесенському районі, в обох випадках – це люди похилого віку, пенсіонери.

Прямі матеріальні збитки становлять 35 млн 326тис. грн (у 2016 р. – 24 млн 506 тис. грн, збільшення на 44,2%).

16 вересня 2017 року у м. Одеса відбулася резонансна надзвичайна ситуація, а саме виникла пожежа у Муніципальному дитячому оздоровчо-спортивному таборі «Вікторія», яка призвела до страшних наслідків, загибелі трьох дітей віком 8, 9 та 12 років.

У час виникнення пожежі в таборі перебувало 150 дітей. У корпусі, який загорівся, 42 дитини. Площа пожежі становила 560 кв. м.

Після трагедії, що виникла, керівництвом ОДА терміново видано Розпорядження від 18 вересня 2017 року № 344-Р «Про посилення заходів пожежної безпеки на об’єктах з постійним або тимчасовим перебуванням дітей у Миколаївській області».

На державному рівні видано Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017 року № 643-р «Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки», згідно з яким Головним управлінням ДСНС України у Миколаївській області разом з облдержадміністрацією складено та погоджено Графік проведення позапланових перевірок дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, закладів охорони здоров’я із стаціонарним лікуванням, будинків для людей похилого віку та інвалідів, закладів відпочинку та оздоровлення державної та комунальної форми власності, які вже розпочались. Відповідно до зазначеного розпорядження протягом жовтня-грудня 2017 року Головному управлінню доручено провести позапланові перевірки стану техногенної і пожежної безпеки об’єктів відповідної категорії.

За останні три роки на об’єктах області зафіксовано 155 пожеж,
15 з яких на об’єктах з масовим перебуванням людей.

На об’єктах освіти та науки – 5;

Охорони здоров’я – 3;

Молоді та туризму – 2;

Базах відпочинку – 5.

Вже у 2017 році виникло 7 таких пожеж. Чотири з яких набули значного резонансу:

  • 09 лютого 2017 року пожежа ДНЗ по вул. Театральна, 25/1;

  • 18 лютого 2017 року пожежа гуртожитку по вул. Гунгадзе, 5;

  • 13.05.2017 пожежа лікувального корпусу Миколаївської обласної психіатричної лікарні № 1 по вул. 2-га Екіпажна, 4;

  • 24.06.2017 пожежа у будівлі обласної лікарні по вул. Київська, 1.

На виконання розпорядчих документів Кабінету Міністрів України та облдержадміністрації сплановано та проводяться перевірки об’єктів з масовим перебуванням людей (дітей).

Всього в області нараховано – 1115 таких об’єктів, у тому числі – 134
з нічним перебуванням.

Що стосується підвідомчих об’єктів, що перебувають у підпорядкуванні управління освіти, охорони здоров’я та управління культури, національностей та релігій, стан забезпечення пожежної та техногенної безпеки на таких об’єктах залишається майже незмінним.

Згідно з результатамиостанніх комісійних перевірок готовності навчальних закладів до 2017-2018 навчального року спостерігається тенденція нехтування правилами пожежної та техногенної безпеки.

Як показує аналіз останніх перевірок відомств, на 80% об’єктів стан усунення порушень капітального характеру протягом багатьох років залишається незмінним.Насамперед це відсутність або несправність систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу, внутрішнього протипожежного водогону, зовнішніх джерел водопостачання та систем блискавкозахисту.

Об’єкти, підвідомчі управлінню освіти і науки ММР

  1. На території м. Миколаєва розташовано 163 об’єкти зазначеної категорії, а саме:

        • загальноосвітні школи (73);

        • дитячі навчальні заклади (78);

        • позашкільні навчальні заклади (12).

  1. За результатами здійснення заходів державного нагляду встановлено, що на об’єктах є недоліки щодо забезпечення пожежної та техногенної безпеки, а саме:

  • взагалі виявлено 1456 порушень вимог пожежної безпеки, ступінь виконання раніше запропонованих протипожежних заходів становить 70%;

  • 47 об’єктів необхідно обладнати системами протипожежного захисту;

  • на 53 об’єктах не здійснено заходи щодо забезпечення належного функціонування систем протипожежного захисту;

  • на 13 об’єктах зовнішнє (внутрішнє) протипожежне водопостачання перебуває у несправному стані;

  • 22 об’єкти необхідно доукомплектувати первинними засобами пожежогасіння;

  • не у повному обсязі проведено ідентифікацію потенційної небезпеки підвідомчих об’єктів.

Об’єкти, підвідомчі управлінню охорони здоров’я ММР

1. На території м. Миколаєва розташовано 23 об’єкти зазначеної категорії, а саме:

        • лікарні (5);

        • пологові будинки (3);

        • поліклініки (2);

        • протитуберкульозний диспансер (1);

        • центри первинної медико-санітарної допомоги (7);

        • стоматологічні поліклініки (4);

        • центр медичної статистики (1).

2. За результатами останніх перевірок відповідних об’єктів виявлено, що на об’єктах мають місце недоліки щодо забезпечення протипожежного та техногенного захисту, а саме:

        1. взагалі виявлено 441 порушення вимог пожежної безпеки, ступінь виконання раніше запропонованих протипожежних заходів становить 76%;

        2. 8 об’єктів необхідно обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації;

        3. 5 об’єктів не забезпечено працездатним зовнішнім (внутрішнім) протипожежним водопостачанням;

        4. не в повному обсязі забезпечено будівлі та споруди системами захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів;

        5. 4 об’єкти необхідно доукомплектувати первинними засобами пожежогасіння;

Об’єкти, підвідомчі управлінню з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради

  • На території м. Миколаєва розташовано 61 об’єкт зазначеної категорії.

  • За результатами здійснення заходів державного нагляду встановлено, що на деяких об’єктах є місце недоліки щодо забезпечення пожежної та техногенної безпеки, а саме:

  • взагалі виявлено 423 порушення вимог пожежної безпеки, ступінь виконання раніше запропонованих протипожежних заходів становить 73%;

  • 4 об’єкти необхідно обладнати (виконати капітальний ремонт) системами протипожежного захисту;

  • на 7 об’єктах необхідно провести вогнезахисну обробку (перевірка стану) дерев’яних конструкцій;

  • на 4 об’єктах зовнішнє (внутрішнє) протипожежне водопостачання перебуває у несправному стані;

  • не у повному обсязі проведено ідентифікацію потенційної небезпеки підвідомчих об’єктів.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Управлінню освіти ММР (Деркач), управлінню охорони здоров’я ММР (Шамрай), управлінню культури та охорони культурної спадщини ММР (Любарову):

1.1. Провести аналіз ступеня виконання запропонованих приписами заходів щодо забезпечення пожежної та техногенної безпеки підвідомчих об’єктів.

Термін: до 24.11.2017.

1.2. Під час формування бюджету на 2018 рік передбачити фінансування заходів техногенної та пожежної безпеки капітального характеру, а саме: ремонт, ревізія та обладнання системами блискавкозахисту, проведення модернізації, обладнання та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, забезпечення працездатності систем внутрішніх та зовнішнього протипожежного водопостачання та ін.

Термін: до 30.12.2017.

1.3. Внести відповідні зміни та доповнення до галузевих програм та до Програми економічного і соціального розвитку м. Миколаєва на 2018-2020 рр.

Термін: до 20.12.2017.

1.4. Надати до управління з питань НС та ЦЗН ММР розгорнуту інформацію стосовно заходів техногенної та пожежної безпеки капітального характеру, які передбачені у бюджетному запиті на 2018 рік.

Термін: до 20.12.2017.

2. Інформацію про хід виконання заходів надавати до ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: до 30.12.2017 та 01.04.2018.

V. Про стан роботи щодо проведення паспортизації, ідентифікації, розроблення ПЛАС для ПНО та ОПН які розташовані на території м.Миколаєва.

Доповідач: представник ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Кріворучко А.С.

Відповідно до Переліку ПНО області, затвердженого рішенням регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 16.11.2016 (протокол № 13), на обліку в місті перебуває 389 ПНО та ОПН, з яких 9 – хімічно небезпечних об’єктів. Слід зазначити, що кожного року кількість ПНО як на території області, так і на території міста збільшується. Винятком не є і поточний рік, збільшення на 17 об’єктів або 5 %. Збільшення таких об’єктів пов’язано із використанням суб’єктами господарювання у своїй діяльності небезпечних речовин, перш за все це самовільно влаштовані АЗС, АГЗС, АГЗП та АЗК яких під час профілактичного рейду було виявлено 17 (не облікових). Встановлення контролю за виконанням заходів у сфері пожежної та техногенної безпеки на таких об’єктах та як наслідок утримання їх в безпечному стані для навколишнього середовища та мешканців міста можливо після проведення процедури ідентифікації за результатами якої об’єкту надається відповідний статус та ставиться на облік.

Проте з початку поточного року ГУ розглянуто та погоджено 101 матеріал ідентифікацій потенційної небезпеки об’єктів. Загальний показник проведення ідентифікації ПНО становить близько 16% від кількості об’єктів, розташованих на території міста.

Незадовільно організована робота щодо проведення ідентифікації ПНО у Заводському (14% – 219 об’єктів) та Центральному (15% – 254) районах.

Для 287 ПНО розроблено паспорти безпеки та направлено на реєстрацію до державного реєстру страхового фонду документації, що становить 72% (протягом 2017 року направлено на реєстрацію 22 паспорти).

Залишаються не паспортизованими у Інгульському — 32 об’єкта (або 33%), Заводському – 31 (32%), Корабельному – 21 (30%) та Центральному районах – 28 (20%). Більшість об’єктів залишаються такими ще з минулих років.

Відповідно до Кодексу цивільного захисту комплексні питання щодо розробки планів локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій, декларацій безпеки та впровадження автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайної ситуації та оповіщення людей у разі їх виникнення покладені на власників (керівників) ОПН.

Так, на 278 ПНО проведена ідентифікація ОПН, що становить 71% від необхідного. За результатами ідентифікацій об’єктів підвищеної небезпеки на території міста визначено 72 ОПН, що становить 18% від загальної кількості ПНО.

Більшість керівників ПНО або ігнорують вимоги щодо проведення ідентифікації або під час проведення процедури ідентифікації ОПН навмисно зменшують кількість небезпечних речовин та збільшують мінімальну відстань до об’єктів турботи, що перш за все призводить до неналежного виконання вимог техногенної безпеки (впровадження локальних систем, розроблення ПЛАС, декларації та проведення обов’язкового страхування) і надалі впливає на відповідне попередження та реагування на НС, виникнення яких можливе на них.

Для 58 ОПН складено плани локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій, з яких 18 підлягають перегляду. Протягом поточного року розроблено 8 ПЛАСів.

На території міста Миколаєва з 399 ПНО підлягає обов’язковому страхуванню 197 об’єктів. На сьогодні застраховано 141 вищезазначених об’єктів, що становить 71% від загальної кількості.

Недостатньо приділяється увагу страхуванню цивільної відповідальності у Заводському районі де загальник показник складає 67 % (або 31 об’єкт). В інших районах даний показник складає 80%.

Не кращий стан справ в питаннях впровадження локальних систем. Так керівниками (власниками) 27 (40%) ОПН технічні умови погоджені органом державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки, для 23, що становить 34% від загальної кількості, розроблено відповідну проектну документацію. На 13 (19%) об’єктах локальні системи змонтовано. Прийнято в експлуатацію 6 (9%).

Що стосується діяльності аварійно-рятувальних служб, необхідно зазначити, що на території м. Миколаєва створено та діють 8 аварійно-рятувальних служб (АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, 10 взвод Державного воєнізованого (аварійно-рятувального) загону ДСНС України, 5 державних пожежно-рятувальних частин ГУ ДСНС України у Миколаївській області, об’єктова аварійно-рятувальна служба МУМА УДП «Укрхімтрансаміак»).

Відповідно постанови Кабінету міністрів України від 26.10.2016 № 763, якою затверджено перелік суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню у новій редакції, Головним управлінням переглянуто критерії за якими укладаються відповідні угоди і слід зазначити, що це в першу чергу усі об’єкти підвищеної небезпеки, розташовані на території міста.

Так з 72 об’єктів підвищеної небезпеки на даний час обслуговуються лише 30, або 41%, Інгульський -13 об’єктів (54%), Заводський – 8 (50%), Корабельний – 6 (38%) та Центральний – 3 (19%).

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Адміністраціям районів ММР (Дмитруку, Гладун, Березі, Цуканову):

– посилити контроль за проведенням ідентифікації та паспортизації ПНО, ідентифікації та розробленням ПЛАСів і декларацій для ОПН, здійсненням обов’язкового страхування цивільної відповідальності ПНО та ОПН, поетапним впровадженням автоматизованих систем раннього виявлення НС та оповіщення на ОПН.

Термін: постійно.

– заслухати на засіданнях районних комісій з питань ТЕБ і НС керівників ПНО, ХНО та ОПН (за поданням районних відділів ГУ ДСНС України у Миколаївській області), які не виконують вимоги нормативно-правових актів щодо проведення паспортизації, ідентифікації, розробки ПЛАСів на ПНО, здійснення обов’язкового страхування цивільної відповідальності, розроблення декларацій безпеки.

Термін: лютий 2018 року;

– встановити контроль за розробленням графіків поетапного впровадження об’єктів підвищеної небезпеки району автоматизованими системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей і відповідного впровадження локальних систем.

– запропонувати керівникам (власникам) потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки укласти угоди з державними аварійно-рятувальними службами на постійне аварійно-рятувальне обслуговування.

Термін: до 30.12.2017 року

2. Рекомендувати Миколаївському міському голові створити комісію для перевірки потенційно-небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки які незаконно функціюють на території м. Миколаєва.

Термін: до 01.11.2017 року

3. Інформацію про прийняті рішення та вжиті заходи надавати до ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: до 01.02.2018 року

. Про залучення техніки комунальних підприємств для гасіння лісової пожежі відповідно плану взаємодії.

Доповідач: начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР — Герасіменя О.А.

Під час гасіння лісової пожежі площею понад 50га на території Новоодеського району Миколаївської області 19 серпня 2017 року, відповідно плану взаємодії, було залучено техніку комунальних підприємств КП “ЕЛУ Автодоріг” та МКП “Миколаївводоканал” для підвезення води під час масштабної лісової пожежі у Новоодеському районі.

Залучалось 3 од. техніки:

МКП “Миколаївводоканал” – 2од.

КП “ЕЛУ Автодоріг” – 1 од.

Керівництво підприємств звернулось з питання щодо компенсації використаного палива.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені) підготувати проект рішення виконкому щодо виділення паливно-мастильних матеріалів з матеріального резерву м. Миколаєва з розрахунку:

Отримувач

Бензин

А-92 (л)

Дизельне

пальне (л)

МКП “Миколаївводоканал”

100

КП “ЕЛУ Автодоріг”

50

VІІ. Про затвердження Плану першочергових (запобіжних) заходів та робіт на об’єктах і територіях з ризиком виникнення надзвичайних ситуацій м.Миколаєва на 2018 рік

Доповідач: начальник відділу захисту населення і території управління з питань НС та ЦЗН ММР – Жмур С.О.

Згідно статистичних даних на території області щорічно виникає до 10 надзвичайних ситуацій, внаслідок яких гине та травмується значна кількість людей.

Аналіз надзвичайних ситуацій та подій, що мали місце протягом останніх років свідчить, що головним причинами виникнення різноманітних аварій та подій залишається людський фактор, недбайливе відношення до підготовки об’єктів до роботи , неефективні дії у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.

З метою забезпечення надійного функціювання об’єктів економіки, господарського та житлово-комунального комплексу, підвищення готовності суб’єктів забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва до дій за призначенням та відповідно до доручення заступника голови Миколаївської ОДА від 17.07.2017 №3247/0/05-61/3-17 пропонується вжити ряд заходів, які викладені в Плані першочергових (запобіжних) заходів та робіт на об’єктах і територіях з ризиком виникнення надзвичайних ситуацій м. Миколаєва на 2018 рік.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Схвалити «План першочергових (запобіжних) заходів та робіт на об’єктах і територіях з ризиком виникнення надзвичайних ситуацій м.Миколаєва на 2018 рік» (додається).

2. Відповідальним виконавцям плану інформацію про вжити заходи надавати до управління з питань НС та ЦЗН Миколаївської міської ради.

Термін: щокварталу до 20 числа, протягом 2018 року

VІІІ. Контроль за своєчасним виконанням прийнятих комісією рішень залишаю за собою.

Перший заступник голови комісії А.Д. Дадівєрін

Відповідальний секретар комісії С.П. Бондарь