Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

ТЕЛЕФОН

(0512) 37-36-14

22

Протокол 22

П Р О Т О К О Л  № 22

засідання  комісії  з  питань  ТЕБ  і  НС  м. Миколаєва

“ 30 “ жовтня 2020 року                                                                     м. Миколаїв

 

ГОЛОВУВАВ: міський голова — Сєнкевич О.Ф.

ПРИСУТНІ: члени комісії (за списком).

 

  • ПОРЯДОК ДЕННИЙ

І. Про підвищення рівня епідемічної небезпеки поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території міста Миколаєва, та хід виконання заходів щодо запобігання.

Доповідачі: ГУ Держпродспоживслужби у Миколаївській області, управління з питань НС та ЦЗН ММР.

 

Рішенням від 23 жовтня 2020 року протокол №39 Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на території м.Миколаєва з 00 годин 00 хвилин 26 жовтня встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Перехід до «червоної» зони відбувся через перевищення показнику захворюваності на COVID-19 за попередні 14 днів на 100 тис. населення (перевищення допустимого базового рівня не більше 40 на 100 тис. населення) та завантаженості більше 75 відсотків ліжок у закладах охорони здоров’я для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком та з підозрою на інфікування COVID-19, протягом п’яти днів підряд. В «червоній» зоні епідемічної небезпеки, додатково до протиепідемічних обмежень, встановлених для «зеленої», «жовтої» та «помаранчевої» зон епідемічної небезпеки додатково встановлено низку протиепідемічних обмежень.

З часу переходу до «червоної»  зони епідемічної небезпеки в місті Миколаєві продовжують фіксувати зростання кількості випадків захворюваності на COVID-19. Станом на ранок 30.10.2020 всього в м.Миколаєві офіційно підтверджено 6492 позитивних випадків інфікування за весь період спостереження, померло 79 осіб.

Станом на 29.10.2020 проліковано і виписано 2190 пацієнтів з COVID-19 та підозрою  на нього, з низ COVID-19 – 1017.

З 10.09.2020 року КНП ММР «МЛ №3» перепрофільовано під госпіталь для лікування хворих на COVID-19 та його підозру потужністю – 200 ліжок.

З 05.10.2020 року КНП ММР «МЛ №5» перепрофільовано під госпіталь для лікування хворих на COVID-19 та його підозру потужністю – 230 ліжок.

З 07.10.2020 року КНП ММР «МДЛ№2» перепрофільовано під госпіталь для лікування хворих на COVID-19 та його підозру потужністю – 50 ліжок.

Станом на 29.10.2020 кошти від НСЗУ на лікування пацієнтів з COVID-19 отримала 15.10.2020 тільки КНП ММР «МЛ №3».

Протягом 16.10-22.10.2020 фахівцями департаменту економічного розвитку та торгівлі ММР обстежено  60 об’єктів.

Фахівцями адміністрацій районів ММР з 19.10.2020 по 23.10.2020 року спільно зі співробітниками районних відділів поліції ГУ НП в Миколаївській області з залученням представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області проведено обстеження 63 об’єктів торгівлі, громадського харчування, перукарень, спортзалів, ринків.

За результатами спільних заходів, фахівцями ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області складаються протоколи за ст. 42 КУпАП «Порушення санітарних норм».

З 26 жовтня 2020 року фахівці  ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області прийняли участь  в роботі робочих груп сумісно з представниками адміністрацій районів ММР та представниками ГУ НП у Миколаївській області. Проведені  моніторингові перевірки  закладів торгівлі, побутового обслуговування та громадського харчування на території міста щодо дотримання суб’єктами господарювання встановлених вимог до функціювання в умовах « червоної» зони карантину, а саме стосовно дотримання режиму роботи. Станом на 28.10.2020 перевірками охоплено 486  об’єктів , з них об’єктів громадського харчування 107, виконали вимоги щодо припинення роботи 64, перукарень 35, не працювали 4, магазинів промислових товарів 235, не працювали 42. При цьому, кафе ФОП Мамоєвої Н.В., об’єкти торгівлі ФОП Лук’янова Г.Ф. та ФОП Лук’янов А.В. (сімейний бізнес), продовольчій магазин «Твої улюблені»  ФОП Каджая І.Ю. не виконуються протиепідемічні заходи по профілактиці коронавірусної хвороби, пропозиції фахівців постійно ігноруються, а порушення продовжуються.

За період з 27.08.20 по 22.10.20 співробітниками управління патрульної поліції в Миколаївській області було складено 150 адміністративних протоколів за ст.44-3 КУпАП відносно водіїв маршрутних транспортних засобів м.Миколаєва через перевезення пасажирів у кількості, що перевищує кількість сидячих місць.

За цей час протоколи були складені на водіїв всіх 12 підприємств-перевізників, що обслуговують автобусні маршрути міста. Найбільшу кількість протоколів складено на МПП «ТФТ» (38 протоколів), ПП «Авто Віола плюс» (24 протоколів), ПП «ПиК» (19 протоколів), ТОВ «Еталонавто» (16 протоколів). Найменшу кількість протоколів склали на ТОВ «Євротранстехсервіс» та ПП «МІС» (по два). Найбільш часто протоколи складали на водіїв маршрутів №1, 91, 52, 31, 21, 16, 3.

Спостерігається збільшення кількості працівників департаменту з надання адміністративних послуг ММР, які знаходяться на лікарняному та у яких підтверджено захворювання на  COVID-19.

Обговоривши інформацію з даного питання,

 

        КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

 

  1. Керівникам виконавчих органів Миколаївської міської ради:

– посилити контроль за дотриманням на підпорядкованих об’єктах рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації на території міста Миколаєва.

– припинити до 09.11.2020 особистий прийом громадян;

– обмежити доступ відвідувачів до канцелярій та забезпечити прийом і видачу кореспонденції в зоні очікування.

 

  1. Департаменту міського голови ММР:

– Створити на головній сторінці офіційного веб-сайту Миколаївської міської ради окремий розділ “Зупинимо COVID-19”;

– забезпечити оприлюднення в зазначеному розділі рішень комісії з питань ТЕБ і НС м. Миколаєва, розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території міста Миколаєва, іншої інформації пов’язаної з запобіганням поширення коронавірусної хвороби COVID-19;

– забезпечити розміщення на офіційному сайті інформації щодо встановленого «червоного» рівня епідемічної небезпеки на території м.Миколаєва та важливості дотримання протиепідемічних заходів;

Термін: 06.11.2020

 

  1. Адміністраціям районів ММР:

– сумісно з ГУ Держпродспоживслужби у Миколаївській області та управлінням споживчого ринку ММР посилити заходи контролю за виконанням карантинних обмежень та тимчасових рекомендацій суб’єктами господарювання, яким дозволено впроваджувати свою діяльність стосовно дотримання ними вимог профілактичних та протиепідемічних заходів;

– сумісно з ГУ НП в Миколаївській області, ГУ патрульної поліції в Миколаївській області та керівниками ринків посилити роботу із недопущення виникнення стихійної торгівлі біля агропромислових ринків;

– сумісно з КП «Елу-автодоріг», КП ММР «Миколаївелектротранс» продовжити дезінфікуючу обробку закріплених зупинок громадського транспорту.

Термін: на час дії карантину

 

– інформацію про роботу спільних робочих груп щодо перевірок об’єктів торгівлі, громадського харчування, перукарень, спортзалів, ринків тощо надавати щоденно до штабу з ліквідації наслідків НС ([email protected]).

 

  1. Департаменту ЖКГ ММР продовжити виконання робіт по обробці дезінфікуючими засобами місць загального користування в житловому фонді міста (під’їзди, ліфти).

Термін: на час дії карантину

 

  1. Управлінню транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій ММР:

посилити контроль за виконанням дезінфекційних заходів на кінцевих зупинках після кожного здійсненого рейсу;

– сумісно із управлінням патрульної поліції в Миколаївській області проводити рейдові перевірки дотримання пасажирами громадського транспорту масочного режиму.

Термін: на час дії карантину

  1. Рекомендувати ГУ патрульної поліції в Миколаївській області посилити контроль за дотримання громадянами та суб’єктами господарювання карантинних обмежень та тимчасових рекомендацій на транспорті.

Термін: на час дії карантину

  1. Рекомендувати ГУ НП в Миколаївській області:

– вжити заходів адміністративного впливу до  ФОП Мамоєвої Н.В.,  ФОП Лук’янова Г.Ф. та ФОП Лук’янов А.В., ФОП Каджая І.Ю. якими не виконуються протиепідемічні заходи по профілактиці коронавірусної хвороби.

Термін:  до 16.11.2020

– сумісно з ГУ патрульної поліції в Миколаївській області посилити контроль за дотримання громадянами та суб’єктами господарювання карантинних обмежень та тимчасових рекомендацій, у разі виявлення порушень застосовувати заходи адміністративного впливу відповідно до чинного законодавства..

Термін: на час дії карантину

  1. Управлінню охорони здоров’я ММР сумісно з ГУ НП в Миколаївській області посилити контроль за хворими мешканцями, які знаходяться на самоізоляції за місцем проживання.

Термін: на час дії карантину

 

  1. Департаменту з надання адміністративних послуг ММР:

– припинити доступ суб’єктам звернення до приймальні, реєстраторів відділу реєстрації громадян;

– тимчасово призупинити особистий прийом реєстраційних справ у сфері державної реєстрації речових прав та їх обтяжень від нотаріусів.

– обмежити кількість суб’єктів звернення, які одночасно можуть перебувати в зоні очікування та рецепції – до 15 осіб.

Термін: на час дії карантину

 

  1. Рекомендувати ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївський області в межах повноважень здійснювати щоденні позапланові перевірки за дотриманням суб’єктами господарювання протиепідемічних вимог, встановлених головним державним санітарним лікарем України.

Термін:  на час дії карантину

 

  1. Першому заступнику міського голови Криленко В.І. звернутись до керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру спричиненого коронавірусом (COVID-19) в Миколаївській області з пропозицією щодо включення КНП «Миколаївський регіональний фтизіопульмологічний медичний центр» МОР в перелік закладів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 середнього та важкого перебігу.

Термін: 05.11.2020

ІІ. Про стан виконання заходів техногенної безпеки на ПНО та ОПН які розташовані на території м. Миколаєва.

Доповідач: ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

         

          Відповідно до Переліку потенційно небезпечних об’єктів (далі – ПНО) області, затвердженого рішенням регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 11.10.2019 (протокол № 10), на обліку в місті перебувають 469 ПНО, з яких 8 – хімічно небезпечні об’єкти.

Слід зазначити, що кількість ПНО на території міста  у поточному році зросла  на 31 об’єкт (11%), але зважаючи на те, що загальний показник проведення ідентифікації ПНО становить 24% від загальної кількості об’єктів (4834 об’єкти), можна зробити висновок, що ПНО, розташованих на території міста, значно більше.

У поточному році проведено 141 ідентифікацію визначення потенційної небезпеки об’єктів, з яких Головним управлінням погоджено лише 79.

Незадовільно організовано роботу щодо проведення ідентифікації ПНО у всіх районах міста, де зазначений показник не перевищує 30% від загальної кількості об’єктів району (Корабельний: 28% – 238 об’єктів, Інгульський: 27% – 302, Заводський: 27% – 322, Центральний: 21% – 341).

Для 317 ПНО розроблено паспорти безпеки та направлено на реєстрацію до державного реєстру страхового фонду документації, що становить 63% (протягом 2020 року направлено на реєстрацію 46 паспортів).

Залишаються не паспортизованими: в Інгульському – 57 об’єктів (або 42%), Заводському – 39 (34%), Центральному – 52 та (34%) та Корабельному районах – 35 (40%). Більшість не паспортизованих об’єктів залишаються такими ще з минулих років.

Не менш важливим є питання проведення ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки (далі – ОПН), оскільки на власників (керівників) таких об’єктів законодавством (Кодексом цивільного захисту, Законом України              «Про об’єкти підвищеної небезпеки, «Порядком ідентифікації та обліку об’єктів підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ від 11.07.2002 № 956) покладено обов’язок розроблення планів локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій (далі – ПЛАС), декларацій безпеки та впровадження автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайної ситуації та оповіщення людей у разі їх виникнення (далі – АСРВ НС).

Так, по місту з 469 ПНО лише на 178 (38%) проведено ідентифікацію об’єктів підвищеної небезпеки. За результатами ідентифікації 110 визначено ОПН, що становить 22% від загальної кількості ПНО. Для 73 ОПН (66%) складено ПЛАСи, з яких 10 на сьогодні непереглянуто. Протягом поточного року розроблено 7 ПЛАСів.

Також недостатньо приділяється увага обов’язковому страхуванню цивільної відповідальності, на сьогодні з 212 об’єктів застраховано 133 (75%), Заводському районі 78% (або 31 об’єкт), Центральному – 60% (19 об’єктів), Інгульському районі 73% (або 42 об’єкта) та Корабельному – 87% (41 об’єктів).

Питання впровадження локальних систем також потребує покращення, загалом по місту з 110 ОПН локальні системи змонтовано на 16 (20%) об’єктах, з яких 9 (11%) введено в експлуатацію.

Що стосується діяльності аварійно-рятувальних служб, необхідно зазначити, що на території м. Миколаєва створено та діють 8 аварійно-рятувальних служб (АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, 10-ий взвод Державного воєнізованого (аварійно-рятувального) загону ДСНС України, 5 державних пожежно-рятувальних частин ГУ ДСНС України у Миколаївській області, об’єктова аварійно-рятувальна служба МУМА УДП «Укрхімтрансаміак»).

Враховуючи вимоги ПКМУ від 26.10.2016 № 763, на території міста підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню 110 об’єктів підвищеної небезпеки суб’єктів господарювання.

На сьогодні обслуговуються 39 об’єктів, або 35%, а саме: Інгульський – 18 об’єктів (38%), Заводський – 9 (33%), Корабельний – 9 (41%) та Центральний – 3 (22%).

Головним управлінням у межах компетенції постійно вживаються заходи, направлені на виконання вимог пожежної та техногенної безпеки на об’єктах суб’єктів господарювання м. Миколаєва.

Так, відповідно до плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю) на 2020 рік, затвердженого наказом Державної регуляторної служби України від 15.11.2019 № 196 та з урахуванням карантинних обмежень, з початку поточного року проведено понад 1500 перевірок об’єктів суб’єктів господарювання, розташованих на території міста. За результатами запропоновано близько 18200 заходів у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Слід зазначити, що план комплексних перевірок формується на підставі пропозицій територіальних органів ДСНС та затверджується напередодні запланованого року. Внесення подальших змін та доповнень до зазначеного плану не передбачено.

Крім цього, за ініціативою Головного управління щороку розглядається питання забезпечення пожежної безпеки на об’єктах міста на засіданні комісії з питань ТЕБ та НС міста та міського координаційного комітету з питань безпечної життєдіяльності населення.

Також Головним управлінням постійно вживаються заходи щодо приведення об’єктів, діяльність яких пов’язана зі зберіганням та реалізацією небезпечних речовин (бензин, дизельне пальне та газ), у належний протипожежний та техногенний стан. Протягом поточного року:

– прийнято участь у 6 засіданнях міжвідомчої регіональної робочої групи для проведення спільних заходів з метою боротьби із нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним та здійснено 2 перевірки самовільно влаштованих автозаправних станцій з виїздом на місце.

– підготовлено та направлено три запити до правоохоронних органів щодо наявності або відсутності зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам пожежної безпеки на АЗС Миколаївської області;

– проінформовано представника нафтогазової асоціації Миколаївської області з питання нелегального обігу і роздрібної торгівлі пальним;

– направлено листи керівникам незаконно розміщених автозаправних станцій, у тому числі газових, розміщених на території м. Миколаєва щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки.

Обговоривши інформацію з даного питання,

 

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію з цього питання прийняти до відома.
  2. Адміністраціям районів ММР:

2.1. Провести роботу з керівниками (власниками) ПНО та ОПН, щодо необхідності проведення ідентифікації та паспортизації ПНО, ідентифікації ОПН та розроблення ПЛАСів і декларацій, здійснення обов’язкового страхування цивільної відповідальності ПНО та ОПН, поетапного впровадженням автоматизованих систем раннього виявлення НС та оповіщення на ОПН.

Термін: до 01.12.2020.

 

2.2. На засіданнях районних комісій з питань ТЕБ і НС заслухати керівників ПНО та ОПН (за поданням РВ ГУ ДСНС України у Миколаївській області), які не виконують вимоги нормативно-правових актів щодо проведення паспортизації, ідентифікації, розробки ПЛАСів на ПНО, здійснення обов’язкового страхування цивільної відповідальності, розроблення декларацій безпеки та передусім таких, які не впроваджують автоматизовані системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей на об’єктах підвищеної небезпеки;

Термін: до 01.12.2020.

 

  1. Керівникам (власникам) потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки:

– Подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

– Організувати завершення паспортизації потенційної небезпеки;

– Провести роботу щодо розроблення планів локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій для ОПН;

– Укласти угоди з державними аварійно-рятувальними службами на постійне аварійно-рятувальне обслуговування.

– Провести роботу щодо обладнання об’єктів підвищеної небезпеки автоматизованими системами раннього виявлення НС та оповіщення людей у разі їх виникнення.

Термін: до 01.12.2020.

 

  1. Інформацію про прийняті рішення та вжиті заходи надати до Головного управління ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: до 01.12.2020.

 

        ІІІ. Про стан готовності сил та засобів до дій в складних погодних умовах зимового періоду.

Доповідачі: департамент ЖКГ ММР, адміністрації районів ММР.

 

Для проведення невідкладних відбудовних робіт і заходів, спрямованих на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків створено міський  матеріальний резерв, який містить будівельні, промислові вироби та ПММ, у тому числі:

– бензин  23 187 л;

– дизельне паливо 35670 л.;

– газ  2750,0 л;

– лопата штикова — 200 шт;

– лопата совкова  — 400 шт;

– лопата снігова   — 400 шт.

На  зимове утримання доріг міста з КП ММР «ЕЛУ автодоріг» укладено договір від 22.01.2020 № 14 на виконання послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з зимового утримання вулично-шляхової мережі  м. Миколаєва), відповідно до якого до роботи в складних погодних умовах в осінньо-зимовий період планується залучати 20 од. спеціалізованої техніки, у т.ч.:

– тракторів ХТА200 з відвалом   – 3 од.;

– спецавтомашина МДКЗ-10(МАЗ) – 4 од.;

– спецавтомашина МДКЗ-12(МАЗ) – 6 од.;

– спецавтомашина МДКЗ-(МАЗ) – 2 од.;

– навантажувач СЕМ    – 1 од.;

– спецавтомашина КРАЗ-2 (МАЗ) – 4 од.

На складі КП ММР «ЕЛУ автодоріг» наявні протиожеледні матеріали:

– піщаносольова суміш – 3985,383 т;

– сіль                                 – 3460,456т;

– пісок                               – 310,058 т.

З метою своєчасної підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 рр та для його сталого проходження, виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення №404 від 27.05.2020 «Про заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 рр. та його сталого проходження».

Станом на 28.10.2020  виконано наступні заходи з підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2020/2021 року:

Із 93 котельних ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», що забезпечують теплом житловий фонд м. Миколаєва, готові до роботи 90 (97 %);

– виконано капітальний ремонт котлів – 4 од. (100 %);

– виконано гідравлічні іспити 224,616 км (100%) тепломереж;

– замінено теплові мережі-1,4214 км (100%);

– підготовлено 11 од. (100%) центральних теплових пунктів.

Заборгованість споживачів теплової енергії по ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» станом на 28.10.2019 складає – 87677,0 тис. грн., рівень розрахунків за природний газ по  ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» – 92,3%.

Котельня ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» готова (турбогенератори та котли) на 100 %.:

– підготовлено  центральних теплових пунктів  (100 %);

– виконано гідравлічні іспити  тепломереж  (95%).

За результатами гідравлічних випробувань виявлено 92 дефекти на теплових мережах, з них усунено – 77, в роботі – 8, в т.ч. з проведенням земляних робіт –  3 ділянки:  вул. Корабелів, вул. Погранична,  вул. Московська.

Заборгованість споживачів теплової енергії по ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» станом на 28.10.2019р складає 55561,86 тис. грн., рівень розрахунків за природний газ по ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» – 91,18 %.

МКП «Миколаївводоканал» виконано:

–  ремонт та заміну 1,88575 км (104,8%) водопровідних мереж;

– виконано ремонт та заміну 0,702 км (100,3%) каналізаційних мереж;

– підготовлено 32 водопровідних насосних станцій  (100%);

– підготовлено 32 каналізаційних насосних станцій   (100%).

Підприємствам, які обслуговують житловий фонд міста створено комісії з перевірки готовності до опалювального сезону згідно з вимогами  наказу Мінпаливенерго та Мінжитлокомунгоспу від 10 грудня 2008 року  № 620/378 “Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду”.

Станом на 26.10.2020 підготовлено 1431 з 1435 (99,7%) внутрішньобудинкових систем опалення житлових будинків, які опалюються централізовано.

Отримано 1284 актів готовності житлових будинків до опалювального сезону (89%).

Завершуються роботи з ліквідації зауважень теплопостачальних організацій у житловому фонді для подальшого отримання актів готовності будинків до зимового періоду.

Виконані роботи з повірки та монтажу приладів обліку теплової енергії (482).

З метою оперативного реагування на надзвичайні ситуації керівникам управляючих компаній, що обслуговують житловий фонд міста заготовлено протиожеледних матеріалів у кількості 151,4 т піску та 1,81 т солі. Роботи з заготівлі протиожеледних матеріалів тривають. Забезпечено наявність шанцевого інструменту.

Готуються також до опалювального сезону будинки ОСББ та відомчого житлового фонду. На 26.10.2020  готовність будинків ОСББ, що опалюються централізовано (663 об҆єктів) становить 90 %.

Виконання робіт з підготовки міського господарства до опалювального сезону здійснюється згідно графіків та виконання робіт перебуває на постійному контролі в департаменті ЖКГ ММР.

Управлінням з питань НС та ЦЗН ММР відкореговано план реагування органів управління і сил цивільного захисту  щодо попередження та ліквідації НС внаслідок складних погодних явищ в осінньо-зимовий період;

Розроблено та погодження з управлінням з питань ЦЗ Миколаївської облдержадміністрації «Оперативний плани спільних дій, спрямованих на локалізацію і ліквідацію можливих наслідків аварій на системах газо-, електро-, тепло- та водопостачання міста Миколаєва».

Уточнено склад та номери телефонів груп оповіщення автоматизованої системи виклику та інформування керівного складу органів управління цивільного захисту міста «ОЛЬХОН» (комісії з питань ТЕБ і НС, евакуаційний комісій районів та міста, 37 диспетчерських служб приватних таксі, керівний склад і диспетчерські служби 10 підприємств міських перевізників (маршрутних таксі),  керівники підприємств які залучаються до протидії загрозам зимового періоду та ліквідації наслідків НС, міські територіальні формування ЦЗ, начальники спеціалізованих служб, чергових в/ч Миколаївського гарнізону, категоровані об’єкти ЦЗ ).

Суб’єктами життєзабезпечення організовано цілодобове чергування аварійно-диспетчерських служб та готовність наявних сил та засобів для ліквідації можливих надзвичайних ситуацій:

– чергова аварійно-технічна бригада (ланка) водопровідної мереж (5 бригад по 3 чол.);

– чергова аварійно-технічна бригада (ланка) каналізаційної мережі (4 бригади по 4 чол.);

–  аварійно-технічна команда теплової  мережі ПАТ «Миколаївська ТЕЦ» – 8 чол.;

– аварійно-технічна команда теплової  мережі КП ММР “Миколаївоблтеплоенерго” – 15 чол.

Автономними джерелами енергопостачання із об’єктів життєзабезпечення забезпечені:

– КП “Миколаївоблтеплоенерго” – дизель-генератори 100 кВт та 30 кВт;

– МКП “Миколаївводоканал” –  дизель-генератор 30 кВт;

– ПАТ “Миколаївобленерго” – дизель-генератори 100 кВт та 13,5 кВт;

– в міських лікарнях № 1,3,4, пологових будинках № 1,2,3 дитячій лікарні №2 та ЛШМД встановлені дизель-генератори.

На об’єктах господарчої діяльності міста налічується 144 автономних джерел енергоживлення із них пересувних 16  на ОГД та 19 ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

Адміністраціями районів міста Миколаєва та департаментом праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради проводиться робота по узгодженню місць розгортання та функціонування пунктів гарячого харчування, пунктів обігріву.

Обговоривши інформацію з даного питання,

 

        КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

  1. Адміністраціям районів ММР:

1.1. Затвердити склад районних штабів по боротьбі з наслідками стихійних явищ, розрахунки  виділення додаткової техніки  від підприємств, установ та організацій для розчищення під’їзних шляхів до об’єктів життєзабезпечення, перелік вулиць для розчищення від снігу.

1.2. Визначити місця тимчасового розміщення пасажирів міжміського та міжобласного транспортного сполучення, які можуть потрапити до осередку НС пов’язаної з погіршенням погодних умов.

1.3.  Під час складних погодних умов організовувати прибирання снігу, льоду та бурульок підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності на підлеглій території.

1.4. На період низьких температур організувати роботу  пунктів обігріву на базі підприємств, установ та організацій.

1.5. Надати до управління з питань НС та ЦЗН ММР прогнозні розрахунки кількості ПММ за видами, для боротьбі з наслідками НС пов’язаної з погіршенням погодних умов.

Термін: 12.11.2020

 

  1. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР:

2.1.  Здійснювати моніторинг розвитку несприятливих погодних умов, вживати заходів з оперативної готовності сил та засобів на випадок виникнення НС на території міста.

2.2. При отриманні інформації про погіршення погодних умов винести на розгляд міськвиконкому питання щодо виділення ПММ для попередження виникнення надзвичайної ситуації.

2.3. Підготувати проект рішення МВК щодо виділення матеріалів з матеріального резерву м. Миколаєва, для проведення аварійно-відновлювальних робіт на теплових мережах та попередження аварійних ситуацій по подачі теплової енергії населенню, в зимовий період, з розрахунку.

Найменування Кількість
Труба  е/з ф-108 120 м.п.
Труба  е/з ф-89 174 м.п.
Труба  е/з ф-57 84 м.п.
Труба  е/з ф-76 117 м.п.

Термін: 12.11.2020

 

  1. Управлінню транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій ММР:

3.1. Визначити стоянки (місця відстою) для великовантажних транспортних засобів на автодорогах м.Миколаєва у період несприятливих погодних умов зимового періоду.

3.2. Надати пропозиції щодо упорядкування стоянок автотранспорту на вулицях міста під час прибирання снігу.

Термін: до 10.12.2020

 

  1. Управлінню охорони здоров’я ММР надати інформацію:

–  щодо  забезпечення ПММ автономних джерел живлення;

– щодо наявності протиожеледних матеріалів.

Термін: до 10.12.2020

 

  1. Управлінню освіти ММР надати інформацію щодо запасів вугілля та піску у підвідомчих закладах.

Термін: до 10.12.2020

 

  1. Управлінню з розвитку споживчого ринку департаменту економічного розвитку ММР разом з КВП з організації харчування в навчальних закладах розглянути питання щодо можливості забезпечення продуктами першої необхідності водіїв транзитного транспорту на період складних погодних умов в місцях відстою.

Термін: до 10.12.2020

 

  1. Департаменту праці та соціального захисту населення ММР підготувати проект розпорядженням Миколаївського міського голови «Про організацію місць тимчасового перебування для бездомних осіб на осінньо-зимовий період 2020-2021 років»

Термін: 12.11.2020

 

  1. КП ММР “ЄЛУ автодоріг”:

8.1. За узгодженням з управлінням патрульної поліції Миколаївської області визначити перелік ділянок автомобільних доріг на території м.Миколаєва, на яких найбільш ймовірні утворення транспортних заторів внаслідок погіршення погодних умов.

Термін: до 10.12.2020

 

8.2. Забезпечити цілодобове чергування необхідної кількості водіїв у разі погіршення погодних умов.

8.3. Забезпечити чергування автомобільних тягачів, автомобілів підвищеної прохідності, що можуть використовуватися як тягачі на ділянках доріг, що перетинають річки на території міста.

Термін: на період складних погодних умов

 

  1. Рекомендувати Службі автомобільних доріг у Миколаївській області та ДП “Миколаївськійоблавтодор” забезпечити своєчасне очищення доріг державного значення, які знаходяться на території міста.

Термін: на період складних погодних умов

 

  1. Інформацію щодо виконання протокольних рішень Комісії з даного питання надавати до управління з питань НС та ЦЗН ММР.

Термін: до 10.12.2020

 

        ІV. Про заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах в зимовий період.

Доповідач: управління з питань НС та ЦЗН ММР.

 

Берегова смуга м. Миколаєва складає 128 км. площа акваторії 82,2 км 2

На береговій зоні р.р. Південний Буг, Інгул та Бузького лиману знаходяться:

– 10 спортивних шкіл у яких фізкультурні, спортивні і інші заходи пов’язані з перебуванням людей на воді;

–  базові стоянки маломірних (малих) суден;

– підприємства судно-будівництва та промисловості міста;

– традиційні місця масового відпочинку населення біля води (спортивне та любительське рибальство).

Управлінням  Державного агентства рибного господарства у Миколаївській області надано картосхему місць любительського і спортивного рибальства в межах м. Миколаєва на зимовий період 2020-2021 року

Бузький лиман.

  1. м. Миколаїв, від 500-ти метрового забороненого простору Варварівського мосту по лівій стороні в межах населеного пункту і вглиб водойми до фарватеру за течією
  2. м. Миколаїв, мкр. Варварівка – від 500-ти метрового забороненого простору Варварівського мосту правій стороні до елеватору і вглиб водойми 500 метрів

р. Південний Буг.

  1. Ділянка по правому берегу в межах м. Миколаїв
  2. Ділянка по лівому берегу від південної межі мкр. Матвіївка та вниз за течією до Інгульського мосту і вглиб водойми до фарватеру.

Управлінням розроблено  проект рішення виконкому міської ради “Про організацію спостереження та надання допомоги потерпілим на водній акваторії міста в зимовий період 2020-2021 рр” в якому передбачено ряд заходів щодо підвищення ефективності охорони життя людей на воді та льоду в зимовий період воді і надання термінової допомоги потерпілим.

Державною службою морського та річкового транспорту Чорноморського міжрегіонального управління надано перелік 16 зареєстрованих баз для стоянки маломірних (малих) суден, які знаходяться на території міста і вахтова служба яких спроможна організувати пост спостереження в зонах відповідальності.

Центральний р-н – 7 баз ;

Заводський р-н – 5 баз;

Корабельний р-н – 4 баз.

Керуючись “Правилами охорони життя людей на водних об’єктах України” управлінням з питань НС та ЦЗН ММР запропоновано визначити перелік місць, заборонених для любительського і спортивного рибальства в межах м. Миколаєва:

– ділянки акваторії на відстані 500 метрів від Південнобузького мосту вниз та вверх по течії;

– гідроспоруда, Південнобузький міст;

– гідроспоруда, Інгульський автодорожній міст;

– гідроспоруда, Інгульський пішохідний міст;

– гідроспоруда, понтонна переправа на п-острів “Аляуди”;

– на ділянках узбережжя підприємств.

Інформація щодо правил поведінки на воді та про стан льодоставу висвітлюється на шпальтах газети “Вечерний Николаєв”, і в розгорнутому вигляді (фото, відео) на інтернет-порталі Миколаївської міської ради та на сторінках Миколаївських інтернет видань.

Станом на 30.10.2020  у м . Миколаєві на воді загинуло  5 чол.:

У Центральному р-ні  в місцях заборонених для купання 3 чол.;

У Інгульському р-ні  в місцях заборонених для купання 1 чол.;

У Заводському р-ні  в місцях заборонених для купання 1 чол.

В зимовий період 2019-2020 років загиблих в зимовий період не було.

Обговоривши інформацію з даного питання,

 

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

  1. ГУ ДСНС України в Миколаївській області, 10 взводу ДВГРЗ ДСНС України забезпечити постійну готовність сил та засобів які залучаються для надання допомоги постраждалим на льоду та воді.

Термін: протягом зимового періоду

 

  1. Запропонувати ГУ НП в Миколаївській області та ГУ патрульної поліції в Миколаївській області наблизити маршрути патрулювання до узбережжя акваторії річок, у межах м. Миколаєва.

Термін: протягом зимового періоду

 

  1. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР:

– очолити координаційну роботу з попередження нещасних випадків і НС на водних об’єктах міста.

– погодити питання щодо залучення плавзасобів льодового класу для проведення криголамних робіт на водній акваторії міста, у разі ускладнень з льодоходу.

– забезпечити розміщення пам’яток для навчання населення щодо поведінки та безпеки на льоду у засобах масової інформації.

Термін: протягом зимового періоду

 

  1. Керівникам баз для стоянки маломірних (малих) суден, які знаходяться на території міста:

– дообладнати пости спостереження засобами надання первинної допомоги на льоду;

– провести інструктажі чергових рятувальних постів;

Термін: 01.12.2020

 

– забезпечити негайне доведення інформації про необхідність надання допомоги постраждалим на льоду та воді за телефоном 101.

Термін: протягом зимового періоду

 

  1. Контроль за своєчасним виконанням прийнятих комісією рішень залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                                  Олександр СЄНКЕВИЧ