Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

ТЕЛЕФОН

(0512) 37-36-14

8

П Р О Т О К О Л  № 8

засідання  комісії  з  питань  ТЕБ  і  НС  м. Миколаєва

“23” березня 2016 року

м. Миколаїв

ГОЛОВУВАВ: перший заступник голови комісії — Гайдаржи В.В.

ПРИСУТНІ: члени комісії (за списком).

ЗАПРОШЕНІ: за окремим списком.

ПОРЯДОК   ДЕННИЙ

І. Про забезпечення пожежної безпеки в пожеженебезпечний весняно-літній період 2016 року на об’єктах та території м. Миколаєва.

Доповідачі: директор департаменту праці, та соціального захисту населення ММР — Бондаренко С.М., начальник управління освіти ММР — Деркач Г.І., заступник начальника управління охорони здоров’я ММР — Фаюк В.В., представник управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР — Овсянникова Н.А., начальник управління державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Жебрак С.А.

Департамент праці та соціального захисту населення ММР

З метою додержання правил пожежної безпеки та протипожежного режиму, департаментом праці та соціального захисту населення ММР видано наказ від 21.01.2016 № 14 „Про організацію пожежної безпеки”.  Призначені відповідальні особи з числа створених формувань цивільного захисту  (добровільні пожежні дружини, ланки пожежегасіння) ( наказ № 173 аід 16.11.2015р. «Про створення  органів управління та формувань цивільного захиту»).  Відповідні наказ видано керівниками підпорядкованих закладів.

– розроблено, затверджено та погоджено з ГУ ДСНС у Миколаївській області План заходів щодо  забезпечення пожежної  безпеки у приміщеннях  департаменту таа підпорядкованих закладів у 2016 році, яким визначено першочергові протипожежні заходи, терміни виконання та відповідальні особи.

– розроблено та затверджено начальниками районних  відділів ГУ ДСНС у Миколаївській області Плани взаємодії з департаментом з попередження  виникнення пожеж та надзвичайних ситуацій, роз’янювальної роботи з неблагонадійними, багатодітними родинами, а також особами, що зловживають наркотиками та спиртними напоями.

Для обладнання установ соціального захисту міста системами  автоматичної пожежної сигналізації, в основних та додаткових кошторисах 2016 року передбачено –416 тис.грн.

На вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищ у кошторисах 2016 року передбачено – 79 854 грн.

На встановлення сертифікованих  протипожежних дверей  у кошторисах 2016 року передбачено – 51 700 грн.;

На роботи щодо виконання замірів опору ізоляції електромереж та контурів заземлення у кошторисах  департаменту та підпорядкованих закладів у 2016 року передбачено кошти в загальній сумі  15000 грн., перезарядку  та придбання вогнегасників  в загальній сумі  10000 грн.,

Управління охорони здоров”я ММР

У всіх підвідомчих лікувально-профілактичних закладах м. Миколаєва  на  виконання Наказу УОЗ ММР від 11.03.2016  № 80-Л «Про організацію надійного протипожежного захисту в закладах охорони здоров`я міста у  весняно-літній період 2016р.» розроблені та затверджені заходи щодо   поліпшення протипожежного  та  техногенного стану  ЛПУ  у весняно-літній період  період  2016р.

Закуплено, встановлено та введено в дію /Акт введення в експлуатацію б/н від 21.08.2015р./ новий дизель-генератор в Лікарню швидкої медичної допомоги. Заготовлено диз. паливо для нього.   Закуплено та введено в дію бензиновий генератор для сімейної амбулаторії КЗ ММР «ЦПМСД № 1» /пров. Шоссейний, 1/.

У 9 лікувально-профілактичних закладах, оснащених дизель-гене6раторами та джерелами безперебійного живлення, регулярно перевіряється готовність до роботи наявних дизель-генераторів.

На протязі 2015 року у 20 ЛПУ проводилась робота з ідентифікації потенційної небезпеки. На 22.03.2016 року «Ідентифікація  щодо  визначення потенційної  небезпеки об’єктів» проведена у  повному обсязі та погоджена з ДСНС України у Миколаївській області у 19 ЛПУ міста. В 1 ЛПЗ документи з ідентифікації об’єкту знаходиться на  погодженні у ДСНС /МЛШМД/. У ДЗ “Вузлова лікарня ст. Миколаїв” ДП «Одеська залізниця» ідентифікація не проводилась.

На протязі 2015 року вартість виконаних заходів по всім підвідомчих лікувально-профілактичних закладах міста. за рахунок усіх джерел фінансування склала 1 670.77  тис. грн.

Управлінням охорони здоров`я ММР розроблені та погоджені в ГУ ДСНС України у Миколаївській області «Комплексний план першочергових заходів щодо протипожежного та техногенного захисту в ЛПЗ охорони здоров`я м. Миколаєва на 2016 рік» та  «Комплексний план першочергових заходів щодо протипожежного та техногенного захисту в ЛПЗ охорони здоров`я м. Миколаєва з постійним або тимчасовим перебуванням дітей на 2016 рік».

Для  виконання  першочергових   заходів забезпечення  пожежної  безпеки   в   лікувально-профілактичних закладах охорони здоров’я  м.  Миколаєва  у 2016 році  необхідно коштів  в  сумі:  945,84 тис. грн. Станом на 22.03.2016 виконано протипожежних заходів на суму 33,24 тис.грн.

Управління освіти ММР

Управлінням освіти видано наказ від 18.03.2016р. № 146 «Про покращення стану пожежної безпеки в закладах і установах управління освіти Миколаївської міської ради в весняно-літній період 2015-2016н.р.» та здійснюється постійний контроль за роботою з протипожежної безпеки.

В 2015 році на виконання заходів з пожежної безпеки використано – 365, 1 тис. грн. В 2016 році на ці цілі заплановано – 483,4 тис.грн.,

У навчальних закладах наявні плани евакуацій на випадок надзвичайних ситуацій, один раз у семестр з працівниками й учнями, вихованцями проводяться практичні заняття шодо відпрацювання дій на випадок пожежі чи іншої надзвичайної ситуації. Акт про готовність навчальних закладів до роботи у 2015 – 2016 навчальному  році підписаний всіма членами комісії.

Вирішуються питання влаштування евакуаційного освітлення (покажчик) «вихід» над евакуаційними  виходами . Спосіб оповіщення про пожежу — три довгі дзвінки.

Робота по виконанню заходів з протипожежної безпеки у весняно-літній період в закладах і установах управління освіти потребує подальшої активізації з метою покращення безпечних умов праці та навчання учасників навчально-виховного процесу.

Управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР

Управлінню з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради підпорядковано 61 заклад, які розташовані в 71 приміщенні.

Протягом 2015 року міськими закладами культури на заходи з пожежної безпеки було витрачено – 416,376тис.грн.

Для забезпечення пожежної безпеки в пожеженебезпечний весняно-літній період по управлінню видано наказ від 16.03.2016 №31 «Про організацію протипожежного захисту закладів культури у весняно-літній період 2016 року».

Кошторисом на 2016 рік по галузі культура на виконання заходів з пожежної безпеки заплановано – 218,287 тис.грн.

На даний час, закладами культури разом з ГУ ДСНС України у Миколаївській області проводиться  робота по ідентифікації потенційної небезпеки. Висновки за результатами проведеної ідентифікації з 61 отримали – 51 заклад культури. По іншим закладам культури матеріали по ідентифікації розглядаються.

Інформація ГУ ДСНС України у Миколаївській області

Аналіз оперативної обстановки свідчить про негативну тенденцію щодо щорічного збільшення кількості пожеж в місті і їх негативних наслідків як в осінньо-зимовий, так і весняно – літній періоди.

У 2015 році пожежі у Миколаєві розподілились таким чином:

Пожежі у м. Миколаєві 2015 2014
Всього пожеж: 878 (+21,3%) 724
– збитки від пожеж всього Більше 17 млн Більше 14 млн
– загинуло на пожежах 15 (-11,8%) 17
– жилий фонд 303 (-6,8 %) 325
– відкриті території 487 (+65%) 295
– пожежі в лісах 7 55

У 2015 році актуальною знову постала проблема стрімкого зростання кількості пожеж, пов’язаних з горінням очерету на відкритих територіях та в плавнях річок міста Миколаєва. Пожежі викликали справжню паніку серед населення з-за швидкого поширення, сильного задимлення.

Проблемними територіальними одиницями, де тривалість ліквідації пожежі та вжиття заходів щодо недопущення повторного займання досягали декількох годин, є мікрорайони Кульбакіно, Темвод.

За фактом порушення законодавства у природоохоронній сфері під час пожежі на ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара», інформувалась районна прокуратура.

З метою додержання правил пожежної безпеки розроблено проект комплексного плану заходів  щодо  забезпечення  пожежної  безпеки  у  м.Миколаєві у пожеженебезпечний  весняно – літній період 2016 року”.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Схвалити “Комплексний план заходів  щодо  забезпечення  пожежної  безпеки  у  м. Миколаєві у пожеженебезпечний  весняно – літній період 2016 року” (додається).

2. Адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Мовчану, Цуканову):

– попередити про персональну відповідальність керівників  підприємств, установ та організацій за організацію і виконання заходів пожежної безпеки в межах адміністративних територій;

– організувати постійний моніторинг ситуації з питань пожежної безпеки на адміністративних територіях;

– вжити дієвих заходів щодо недопущення випалювання сухої рослинності, сміття на адміністративних територіях;

– продовжити роботу щодо ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ.

Термін: протягом весняно-літнього періоду

3. Управлінню з питань культури та охорони культурної спадщини ММР (Заворотній), управлінню у справах фізичної культури і спорту ММР (Роздобудько):

– розробити та погодити з ГУ ДСНС України у Миколаївській області плани заходів із забезпечення пожежної безпеки підвідомчих об’єктів на 2016 рік;

– сумісно з ГУ ДСНС України у Миколаївській області визначити першочергові протипожежні заходи  в першу чергу ті, які можуть призвести до виникнення пожеж, ускладнення евакуації людей та гасіння пожеж, для коригування бюджету на 2016 рік;

Термін: 15.04.2016.

4. Управлінню освіти ММР (Деркач), управлінню охорони здоров’я ММР (Дергуновій), управлінню з питань культури та охорони культурної спадщини ММР (Заворотній), департаменту праці, та соціального захисту населення ММР (Бондаренко), управлінню у справах фізичної культури і спорту ММР (Роздобудько) звернутись із клопотанням до управління з використання та розвитку комунальної власності ММР та департаменту ЖКГ ММР щодо визначення балансової належності гідрантів та пожежних водойм, які знаходяться на території підвідомчих закладів.

Термін: 15.04.2016.

5. Департаменту житлово-комунального господарства ММР (Палько):

– заборонити працівникам комунальних підприємств спалювати суху рослинність або її залишки, гілки та тверді побутові відходи у межах адміністративних територій та поза ними;

– забезпечити очистку парків, скверів, придорожніх смуг уздовж вулиць і доріг від сухої трави, гілок та побутового сміття на відповідних адміністративних територіях у межах своєї відповідальності;

– організувати проведення серед населення роз’яснювальної роботи про заборону самовільного випалювання рослинності або її залишків, забезпечити належний контроль за виконанням вимог чинного законодавства.

Термін: протягом весняно-літнього періоду

6. Запропонувати ГУ ДСНС України у Миколаївській області (Грицаєнку)  продовжити проведення профілактичної та роз’яснювальної роботи серед населення з питань запобігання виникненню пожеж, навчання правилам безпеки життєдіяльності, дотримання правил безпеки у побуті.

Термін: протягом року

7. Відповідальним виконавцям плану інформацію про вжити заходи надавати до управління з питань НС та ЦЗН ММР у встановлені терміни.

IІ. Про стан техногенної безпеки і заходи щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно та хімічно небезпечних об’єктах міста.

Доповідачі: начальник управління державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Жебрак С.А., начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР – Герасіменя О.А.

Протягом минулого року згідно з «Планом інспекторських та інших перевірок з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки на 2015 рік», затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації від 05.06.2015 № 165-р, проведено перевірки з питань пожежної та техногенної безпеки 1258 суб’єктів господарювання, з яких 274 (80%) планових перевірок потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки (далі – ПНО та ОПН).

За результатами перевірок запропоновано понад 2500 заходів з питань техногенної безпеки, з яких виконано близько 75%. За невиконання раніше запропонованих заходів, зазначених у приписах, до адміністративної відповідальності за ст. 188-8, 188-16 КУпАП притягнуто 688 керівників. Питання техногенної безпеки ввійшли до позовів, направлених до адміністративного суду, по 17 об’єктах із 43 складених.

Відповідно до Переліку ПНО області, затвердженого рішенням регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 24.11.2015 (протокол № 10), на обліку в місті перебуває 342 ПНО та ОПН. Слід зазначити, що кожного року кількість ПНО на території міста збільшується. Не винятком  є і поточний рік, збільшення на 55 об’єктів, або 9%. Зростання кількості ПНО насамперед пов’язано з використанням суб’єктами господарювання у своїй діяльності небезпечних речовин.

Також важливо зазначити, що встановлення потенційної небезпеки об’єкта можливе лише після проведення суб’єктом господарювання (власником) відповідної ідентифікації.

Так, з початку поточного року суб’єктами господарювання (власниками) 45 об’єктів проведено ідентифікацію щодо визначення потенційної небезпеки, з яких ПНО визнано 20. Загальний показник проведення ідентифікацій ПНО становить близько 10% від 5356 об’єктів,  розташованих на території міста.

Не зовсім якісно організована робота щодо проведення ідентифікації ПНО у Ленінському (9%) та Центральному (11%) районах.

З 342 ПНО лише для 255 розроблено відповідні паспорти безпеки та направлено на реєстрацію до державного реєстру страхового фонду документації, що становить 75% (протягом 2015 року направлено на реєстрацію 50 паспортів).

Незважаючи на те, що цей захід не потребує матеріальних витрат суб’єктів господарювання, роботу не завершено у Корабельному, де не паспортизовано 17  з  55 об’єктів (або 31%), Ленінському – 22 з 81 (27%), Заводському – 23 з 81 (28%) та Центральному районах – 25 з 116 (21%). Важливо зазначити, що більшість не паспортизованих об’єктів залишаються такими ще з минулих років.

Окремої уваги заслуговує питання проведення ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки, оскільки з прийняттям Кодексу цивільного захисту саме на керівників ОПН покладено обов’язок щодо розробки планів локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій (далі – ПЛАС), декларацій безпеки і впровадження автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (далі – локальна система).

На сьогодні на 267 з 342 ПНО проведено ідентифікацію, що становить 78% від необхідного. За результатами ідентифікацій  на території міста визначено 61 ОПН, що становить 18% від загальної кількості ПНО.

Для 48 ОПН складено плани локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій, з яких 20 підлягають перегляду (5 років з моменту розроблення).

Протягом поточного року розроблено лише 5 ПЛАСів (у 2015 році – 7 ПЛАСів, 2014 р. – 10, 2013 р. – 17, 2012 р. – 25).

На території міста обладнанню локальними системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій підлягає 61 об’єкт (1 не працює), з яких тільки на 5  система змонтована та експлуатується. Протягом останніх трьох років введено в експлуатацію 1 систему (ДП НВКГ «Зоря-Машпроект».

52 ПНО та ОПН експлуатуються без проведення обов’язкового страхування цивільної відповідальності, що становить 31% від загальної кількості(166 об’єктів).

На території м. Миколаєва створено та діють 8 аварійно-рятувальних служб (АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, 10 взвод ДВГРАРЗ ДСНС України, 5 державних пожежно-рятувальних частин ГУ ДСНС України у Миколаївській області, об’єктова аварійно-рятувальна служба МУМА УДП «Укрхімтрансаміак»).

Слід зазначити, що на об’єктовій аварійно-рятувальній службі  Українського державного підприємства «Укрхімтрансаміак» 27.02.2014 закінчився строк дії свідоцтва про атестацію аварійно-рятувальної служби.

Враховуючи вимоги ст. 133 КЦЗ на території міста підлягають обов’язковому обслуговуванню 163 об’єкти та 1 територія,  з яких на сьогодні обслуговується лише 34% від загальної кількості (1 територія та 57 об’єктів).

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1.Адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Мовчану, Цуканову) на засіданнях районних комісій з питань ТЕБ і НС заслухати:

– керівників ПНО та ОПН (за поданням районних відділів ГУ ДСНС України у Миколаївській області), які не виконують вимоги нормативно-правових актів щодо проведення паспортизації, ідентифікації, розробки ПЛАСів на ПНО, здійснення обов’язкового страхування цивільної відповідальності, розроблення декларацій безпеки;

– керівників ХНО (за поданням районних відділів ГУ ДСНС України у Миколаївській області), які не виконують вимоги нормативно-правових актів щодо забезпечення персоналу об’єкта засобами радіаційного та хімічного захисту, обладнання робочого місця чергового диспетчера ХНО, виконання інших заходів хімічного захисту.

– встановити контроль за розробленням графіків поетапного впровадження об’єктів підвищеної небезпеки району (міста) автоматизованими системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей і відповідного впровадження локальних систем. Розроблені графіки поетапного впровадження надати ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: 01.06.2016

2. Запропонувати ГУ ДСНС України у Миколаївській області (Грицаєнку) посилити контроль за проведенням ідентифікації та паспортизації ПНО, ідентифікації та розробленням ПЛАСів і декларацій для ОПН, здійсненням обов’язкового страхування цивільної відповідальності ПНО та ОПН, поетапним впровадженням автоматизованих систем раннього виявлення НС та оповіщення на ОПН.

Термін: постійно

3. Запропонувати керівникам (власникам) потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки:

1) Організувати завершення паспортизації потенційної небезпеки.

2) Провести роботу щодо розроблення планів локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій для ОПН.

3) Укласти угоди з державними аварійно-рятувальними службами на постійне аварійно-рятувальне обслуговування.

4). Запропонувати керівникам (власникам) хімічно-небезпечних об’єктів організувати виконання заходів щодо хімічного захисту персоналу та непрацюючого населення, забезпечення засобами радіаційного та хімічного захисту.

Термін: 01.05.2016.

4. Запропонувати МУМА УДП «Укрхімтрансаміак» організувати атестацію аварійно-рятувальної служби.

Термін: 01.05.2016.

5. Інформацію про прийняті рішення та вжиті заходи надавати Головному управлінню ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: 15.06.2016.

ІІІ. Про стан пожежної та техногенної безпеки багатоповерхових будинків та будинків підвищеної поверховості.

Доповідачі: директор департаменту ЖКГ ММР — Палько А.М., начальник управління державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Жебрак С.А.

На території м. Миколаєва розташовано 50 будинків підвищеної поверховості (Центральний – 15, Ленінський – 13, Корабельний – 11, Заводський – 11).

Відомча приналежність:

у комунальній власності територіальної громади – 29 будинків          (Центральний – 9, Заводський – 3, Корабельний – 7, Ленінський – 10);

– у кооперативах та співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ) – 13 будинків (Центральний – 2, Заводський – 7, Корабельний – 2, Ленінський – 2);

– на балансі суб’єктів господарювання – 8 будинків (Центральний – 4, Заводський – 1, Корабельний – 2, Ленінський – 1).

Функціональне призначення:

– житлових – 46 (Центральний – 15, Заводський – 10, Корабельний – 9, Ленінський – 12);

– адміністративних – 3 (Корабельний – 2, Ленінський – 1);

– готелів – 1 (Заводський – 1);

– новобудов – 2 (Заводський – 1, Ленінський – 1).

Недоліки щодо утримання протипожежних систем:

  • у 46 будівлях, з яких 43 житлових, необхідно провести монтаж автоматичної пожежної сигналізації; привести у належний стан системи димовидалення (підпору повітря), блискавкозахисту, внутрішнього пожежогасіння; укласти угоди на технічне обслуговування наявних протипожежних систем;
  • сигнал від автоматичних протипожежних систем не виведено на пульт централізованого пожежного спостерігання у 47 будівлях.

Вжито таких організаційних заходів: 

  • питання відновлення систем протипожежної автоматики і димовидалення передбачені «Регіональною цільовою соціальною програмою забезпечення пожежної безпеки Миколаївської області на 2012-2015 роки», затвердженої рішенням Миколаївської обласної ради від 07 вересня 2012 № 1, з виділенням 7,08 млн грн протягом 2013-2015 рр.;
  • ініційовано прийняття розпорядження ОДА від 01.08.2012 № 249-р «Про схвалення проекту Регіональної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки Миколаївської області на 2012-2015 роки»;
  • розглянуто на комісіях з питань ТЕБ і НС при Миколаївській ОДА (протокол від 26.02.2014 № 3), при Миколаївській міській раді (протокол від 21.02.2014 № 4);
  • прийнято «Програму реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Миколаєва на 2010-2014 рр.», затверджену рішенням ММР від 02.09.2010 № 48/12, якою передбачено на ремонт та реконструкцію систем пожежогасіння та димовидалення 9,8 млн грн (2010 р. – 0,3 млн грн, 2011 р. – 2 млн грн, 2012 р. – 2,5 млн грн, 2013 р. – 2,5 млн грн, 2014 р. – 2,5 млн грн);
  • рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 21.04.2010 № 558 затверджено перелік послуг, до складу якого входить технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення і зливової каналізації, інших внутрішньобудинкових інженерних систем, у тому числі систем протипожежної автоматики та димовидалення.

Досягнення:

  • у 2015 році на замовлення департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради ПП «Пронет» виготовлено проектно-кошторисну документацію по системах димовидалення, пожежегасіння і пожежної сигналізації для 4 житлових будинків підвищеної поверховості за адресою: м. Миколаїв, вул. Садова, 9 (15-поверховий); вул. Космонавтів, 53 (12-поверховий); вул. Миколаївська, 34б (15-поверховий); просп. Леніна, 184 (12-поверховий);
  • у 2013 році введено у експлуатацію 2 житлових будинка з усіма справними системами протипожежного захисту;
  • у 2010 році виготовлено проектно-кошторисну документацію на ремонт систем димовидалення, пожежної сигналізації та внутрішнього протипожежного водопроводу для трьох житлових будинків у м. Миколаєві по вул. Садова, 9; вул. Космонавтів, 53; просп. Леніна, 184.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Департаменту ЖКК ММР (Пальку) сумісно з балансоутримувачами, ГУ ДСНС України у Миколаївській області та асоціацією співвласників багатоповерхових будинків:

– створити комісію для складання актів технічного обстеження протипожежних систем та дефектних відомостей на кожну будівлю підвищеної поверховості;

– забезпечити цільове направлення коштів на утримання протипожежних систем (рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 21.04.2010 № 558);

– укласти угоди на технічне обслуговування працездатних систем пожежної автоматики, димовидалення та внутрішнього протипожежного водогону з організаціями, що мають ліцензію на право проведення цих робіт.

– розробити проектну документацію на виконання робіт щодо влаштування і (або) ремонту протипожежних систем у будівлях підвищеної поверховості.

– вирішити питання щодо виділення й освоєння видатків на проведення монтажних робіт та приведення протипожежних систем у відповідність з вимогами чинного законодавства.

– укласти договори на здійснення технічного обслуговування протипожежних систем та виведення сигналів від приймально-контрольних приладів на пульт централізованого пожежного спостерігання.

Термін: 01.06.2016.

ІV. Про виявлення ДІВ на території міста.

Доповідач: начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР – Герасіменя О.А.

В ході обстеження 11.03.2016 захисної споруди з метою передачі на відповідальне зберігання до ОСББ за адресою: вул. Декабристів 21, спільною комісією управління з питань НС та ЦЗН ММР, ОСББ, ТОВ «Центральний-1» виявлено безхазяйне майно (регенеративні патрони ИП-4, протигази, ящик з ИПП-8а та інше майно в коробках та металевих ящиках).

З метою приведення захисної споруди у належний стан 12.03.2016 безхазяйне майно, у присутності спільної комісії, вивезено на територію 10 взводу ДВГРЗ ДСНС України.

В ході перевірки майна 14.03.2016 для прийняття рішення щодо його подальшого використання фахівцями 10 взводу ДВГРЗ ДСНС України в одному металевому ящику виявлено 2 два контейнери з закритими джерелами іонізуючого випромінювання типу «Кобальт-60» та 65 (шістдесят п’ять) виробів невідомого походження  упакованих в гнучкі свинцеві листи. Первинне обстеження здійснено за допомогою дозиметру-радіометру МКС-05.

Відповідно до вимог постанови Кабінету міністрів України від 02.06.2003     №813 «Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади та юридичних осіб, які провадять діяльність у сфері використання ядерної енергії, в разі виявлення радіоактивних матеріалів  у незаконному обігу» 14.03.2016 направлені повідомлення до:

– ГУ ДСНС України у Миколаївській області;

– Управління з питань НС Миколаївської ОДА;

– Південної державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки;

– Головного управління Держсанепідслужби у Миколаївській області;

– Головного управління Національної поліції у Миколаївській області.

ДУ «Миколаївський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України» 16.03.2016  здійснено радіологічне  обстеження зазначених приладів та визначені параметри радіаційної обстановки на місці виявлення підозрюваних предметів та на місці їх зберігання.

Результати дозиметричних вимірювань території 10 взводу ДВГРЗ ДСНС України та джерел іонізуючого випромінювання:

з/п

Місце проведення вимірювань Потужність поглиненої в повітрі дози зовнішнього гамма-випромінювання мкГр/ год
1 Територія взводу 0,13
2 Бокс № 7 у центрі 0,12
3 На відстані 1,0 м від поверхні металевого ящика 0,13
4 На відстані 0,1м від поверхні металевого ящика 2,0
5 На відстані 0,1 м від поверхні контейнера червоного кольору 0,33
6 На відстані 0,1 м від поверхні контейнера жовтого кольору 0,23
7 На відстані 0,1м від поверхні пакунка із листового свинцю 15,8

Висновок: Згідно вимог «Основних санітарних правил забезпечення радіаційної безпеки України» ОСП-6.6.1-116-2005 п.15.1.8 у металевому ящику знаходяться низькоактивні радіоактивні відходи з невідомим радіонуклідним складом.

Потужність поглиненої в повітрі дози зовнішнього гамма-випромінювання в боксі № 7 не перевищує нормативне значення 0,44 мкГр/год відповідно до вимог ДГН 6.6.1-6.5.001-98 «Норми радіаційної безпеки України» п.8.6.2.

Потужність поглиненої в повітрі дози зовнішнього гамма-випромінювання на території взводу відповідає значенню багаторічних спостережень для м.Миколаєва (0,1 – 0,2 мкГр/год).

Результати дозиметричних вимірювань в сховищі цивільного захисту № 52409 по вул. Декабристів, 21:

№ з/п Місце проведення вимірювань Потужність поглиненої в повітрі дози зовнішнього гамма-випромінювання мкГр/ год
1 Приміщення ДГ-3 0,15
2 Кладова 0,17
3 Приміщення для укриття 0,13
4 Вентиляційна 0,15
5 Приміщення пост № 3 0,15
6 Приміщення пост № 1 0,14
7 Тамбур 0,15
Середнє значення на об’єкті 0,15
Допустимий рівень 0,44

Висновок: На об’єкті не слід рекомендувати проведення протирадіаційних заходів, тому що при обстеженні не виявлені рівні зовнішнього випромінювання вищі за допустимі рівні згідно ДГН 6.6.1.-6.5.001-98 «Норми радіаційної безпеки України» п.8.6.2.

Відповідно до акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 16.03.2016 Центрального міжрайонного управління ГУ ДСЕС України у Миколаївській області зазначена надзвичайна подія відноситься до радіаційної аварії І групи (аварії, які не призводять до опромінення персоналу, окремих осіб із населення чи забрудненню довкілля і виробничого середовища).

Радіаційна аварія локалізована.

Захисна споруда цивільного захисту (ЗСЦЗ) № 52409 по книзі обліку числилась за ЦТЕ МТТЗ ВАТ МФ “Укртелеком” та призначалась для укриття НПЗ установи на випадок НС та в особливий період, в мирний час використовувалась під склад майна ЦЗ.

На виконання розпорядження КМУ від 26.11.2008 №1473 “Про проведення технічної інвентаризизації ЗСЦО (ЦЗ) було розпочату роботу з виготовлення технічних паспортів на ЗСЦЗ в КП ММБТІ та оформлення свідоцтв на право власності нерухомого майна.

Представники ЦТЕ МТТЗ ВАТ МФ “Укртелеком” відмовились від виконання заходів з технічної інвентаризацції. Було надане пояснення, що ЗС ЦЗ на балансі установи не знаходиться.

ЗСЦЗ № 52409 знаходилась в цілісному майновому комплексні житлового будинку, на балансі ТОВ “Центральний-1” який є комунальною власністю територіальної громади м. Миколаєва.

Департаментом ЖКГ ММР виготовлено технічний паспорт № 31744 на ЗС ЦЗ № 52409 в 2012 р. Рішенням виконавчого комітету ММР від 4.10.2013 № 915 надано адресу ЗС — вул. Декабристів, 21У. Управлінням з використання та розвитку комунальної власності ММР проводиться оформлення прав власності на ЗС ЦЗ.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені):

– вжити заходів щодо утилізації низькоактивних радіоактивних відходів;

– поінформувати ГУ ДСЕС в Миколаївській області про передачу ліцензійній організації низькоактивних радіоактивних відходів для утілізації;

Термін: протягом 10 діб з дня передачі

– направити запит до ПАТ “Укртелеком” щодо з”ясування власника виявлених виробів.

Термін: до 01.04.2016

– направити розгорнуту інформацію до ГУ Національної поліції у Миколаївській області для вжиття заходів відповідного реагування.

Термін: до 01.04.2016

2. Запропонувати ГУ ДСНС України у Миколаївській області (Грицаєнку) розглянути питання щодо тимчасового зберігання виявлених низькоактивних радіоактивних відходів на складах ІІ групи в смт Віноградовка.

Термін: до 28.03.2016

V. Про забезпечення житлом мешканців житлового будинку по вул. Лазурна, 40, які постраждали в наслідок НС.

Доповідач: начальник відділу обліку та розподілу житла ММР — Віхрова Ю.В.

З метою ліквідації наслідків НС повязаної з частковим руйнуванням житлового будинку по вул. Лазурна, 40 виконавчим комітетом ММР було придбано квартири для забезпечення постраждалих в наслідок НС. На даний час від запропонованої однокімнатної квартири відмовилась громадянка Браткова М.Г.

Відповідно до постанови Заводського районного суду м.Миколаєва від 12.03.2016 виконкому необхідно надати сестрам Братковим у власність двокімнатну квартиру розташовану не нижче другого та не вище четвертого поверхів житловою площею не менше 27,3 квадратних метри.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Департаменту юридичного забезпечення ММР (Кірлан) та управлінню з використання та розвитку комунальної власності ММР (Богданову) розглянути можливість відчудження однокімнатної квартири № 70 по вул. Лазурна, 5, корпус 10, придбаної за кошти резервного фонду державного бюджету.

Термін: до 20.04.2016

2. Відділу обліку та розподілу житла ММР (Віхровій):

– провести моніторинг вартості житла в м. Миколаєві на первинному та вторинному ринках нерухомості.

– підготувати пропозиції міському голові та до постійної комісії міської ради з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку стосовно виділення коштів для термінового придбання двокімнатної квартири на виконання Постанови Заводського районного суду від 12.03.2016 щодо забезпечення житлом сестер Браткових, постраждалих внаслідок вибуху житлового будинку № 40 по вул. Лазурній, який стався 12.05.2014 року.

Термін: до 01.05.2016

ДОДАТКОВЕ ПИТАННЯ

Про припинення газопостачання житлового будинку за адресою вул. Дунаєва, 63

Доповідач: директор департаменту ЖКГ ММР — Палько А.М.

22.03.2016 внаслідок руйнування сараїв загального користування пошкоджено зовнішній газопровід. Без газопостачання залишились мешканці 4 квартир житлового будинку № 63 по вул. Дунаєва (квартири № 3, 4, 5, 6) та приватного будинку за адресою вул. Дунаєва, 63/9. Всі зазначені квартири та приватний будинок обладнані індівідуальним опаленням.

Для поновлення газопостачання необхідно  виконати реконструкцію газопроводу. Одночасно необхідно виконати роботи з демонтажу конструктивних елементів напівзруйнованих сараїв.

23.03.2016 департаментом ЖКГ ММР сумісно з адміністрацією Заводського району ММР, ПАТ “Миколаївгаз”, ЖЕК-10 та мешканцями будинку проведено комісійне обстеження стану сараїв та газопроводу для визначення шляхів вирішення аварійної ситуації.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. ПП “ЖЕК-10” (Запорожану) направити листа до ПАТ “Миколаївгаз” з питання щодо надання технічних умов на реконструкцію газопроводу 4 квартир житлового будинку № 63 по вул. Дунаєва (квартири № 3, 4, 5, 6) та приватного будинку за адресою вул. Дунаєва, 63/9.

Термін: 25.03.2016

2.Департаменту ЖКГ ММР (Пальку):

– винести на розгляд виконавчого комітету ММР питання щодо фінансування робіт з реконструкції газопроводу житлового будинку № 63 по вул. Дунаєва;

Термін: 17.04.2016

– сумісно з адміністрацією Заводського району ММР (Карцеву) та управлінням з використання та розвитку комунальної власності ММР (Богданову) вжити заходів щодо визначення власника сараїв загального користування;

Термін: до 30.03.2016

– вирішити питання щодо виконання робіт з демонтажу конструктивних елементів напівзруйнованих сараїв.

Термін: до 30.03.2016

3. Інформацію щодо вжитих заходів надати до Коміісії на черговому засіданні.

VІ. Контроль за своєчасним виконанням прийнятих комісією рішень залишаю за собою.

Перший заступник голови комісії         В.В. Гайдаржи

Відповідальний секретар комісії С.П. Бондарь