Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

ТЕЛЕФОН

(0512) 37-36-14

17

УКРАЇНА

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

КОМІСІЯ

з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій   м. Миколаєва

Вул. Адміральська, 14, тел/факс: 37-36-17,

E-mail: [email protected]

ЗАТВЕРДЖУЮ

Міський голова,

голова комісії з питань

ТЕБ і НС м. Миколаєва

___________ О.Ф. Сєнкевич

“___”__________ 2016 р.

П Р О Т О К О Л  № 17

засідання  комісії  з  питань  ТЕБ  і  НС  м. Миколаєва

“15” листопада 2015 року м. Миколаїв

ГОЛОВУВАВ: заступник голови комісії, начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР — Герасіменя О.А.

ПРИСУТНІ: члени комісії (за списком).

ЗАПРОШЕНІ: за окремим списком.

ПОРЯДОК   ДЕННИЙ

І. Про заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах в зимовий період.

Доповідач: начальник управління з питань НС та ЦЗН ММР — Герасіменя О.А.

З метою забезпечення безпеки мешканців у зимовий період у місцях спортивного та любительського рибальства, а також для інформування аварійно-рятувальних служб міста, надання термінової допомоги потерпілим на льоду та воді розроблено  розпорядження міського голови від 16 грудня 2015 №297р “Про організацію спостереження та надання допомоги потерпілим на водній акваторії міста в зимовий період 2015-2016рр.”

Наказами Миколаїврибоохорони на водоймах загальнодержавного значення, які знаходяться в адміністративних межах міста Миколаїв, для здійснення любительського та спортивного рибальства відведені наступі ділянки :

Р. Інгул:

– ділянка від верхньої межі ДП “Суднобудівний завод ім. 61 комунара”  вгору за течією до південного кінця с. Пересадівка (частково знаходиться в адміністративних межах м. Миколаїв);

Р. Південний Буг:

– ділянка по правому березі р. Південний Буг від південного краю с.Надбузьке вниз по течії до Південнобузького автомобільного мосту на 700 м вглиб водойми та ділянка по лівому березі р. Південний Буг від південної межі Матвіївки вниз по течії до Південнобузького автомобільного мосту по всій ширині водойми;

Бузький лиман:

– ділянка від 500м забороненого простору Південнобузького мосту до Русько-Волоської коси по всій акваторії (частково знаходиться в адміністративних межах м. Миколаїв).

Управлінням Укртрансбезпеки у Миколаївській області надано перелік  16 зареєстрованих баз для стоянки маломірних (малих) суден які знаходяться в акваторіях ділянок для  здійснення любительського та спортивного рибальства, вахтова служба яких спроможна організувати пост спостереження в зонах відповідальності. Надані пропозиції будуть  враховані при розроблені проекту розпорядження міського голови щодо безпеки мешканців у зимовий період у місцях спортивного та любительського рибальства та на льоду.

Для оперативного надання допомоги потерпілим на воді та льоду на  рятувальній станції № 2 організовано цілодобове чергування фахівців 10 взводу ДВГРАРЗ ДСНС України. Для організації надання допомоги потерпілим на віддалених ділянках акваторії міста створено мобільну оперативну групу.  Підрозділи забезпечені підготовленими фахівцями, сучасними рятувальними засобами, транспортом та засобами зв’язку. Також на офіційному веб-сайті Миколаївської міської ради розміщена інформація попереджувального характеру щодо безпеки на воді.

Проблемне питання: 

Не визначені рятувальні пости біля місць любительського і спортивного рибальства.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ  ВИРІШИЛА:

1.Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені) провести нараду з питання організації рятувальних постів на ділянках спортивного та любительського рибальства в межах міста. На нараду запросити представників  ГУ ДСНС України в Миколаївській області, управління Укртрансбезпеки у Миколаївській області, Управлінням охорони, використання і відтворення водних живих біоресурсів та регулювання рибальства в Миколаївській області.

Термін: 10.00 18.11.2016

2. ГУ ДСНС України в Миколаївській області (Грицаєнко), ДВГРАРЗ ДСНС України (Євстратенко):

– забезпечити постійну готовність сил та засобів які залучаються для надання допомоги постраждалим на льоду та воді;

– визначити маршрути руху оперативних груп до місць підлідного вилову риби.

Термін: до 20.12.2016

3. Запропонувати ГУ національної поліції в Миколаївській області наблизити маршрути патрулювання до місць спортивного та любительського рибальства на території м. Миколаєва.

4. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені):

– підготувати проект розпорядження міського голови про організацію спостереження та надання допомоги потерпілим на водній акваторії міста в зимовий період 2016-2017 рр;

– надати до ГУ національної поліції в Миколаївській області, перелік та місця розташування ділянок водної акваторії на яких дозволено спортивне та аматорське рибальство;

– забезпечити розміщення пам’яток для навчання населення щодо поведінки та безпеки на льоду у засобах масової інформації.

Термін: до 15.12.2016

ІІ. Про забезпечення пожежної безпеки в пожеженебезпечний осінньо-зимовий період 2015 року. 

Доповідачі: представник управління житлового господарства департаменту ЖКГ ММР — Гапчук О.М., начальник управління охорони навколишнього природного середовища та благоустрію департаменту ЖКГ ММР — Корчагов В.Г., начальник управління державного нагляду у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Жебрак С.А.

З початку 2016 року на території м. Миколаєва виникло 949 пожеж, кількість яких зросла на 21% у порівнянні з минулим роком, з них у житловому секторі – 257 пожеж, збільшення на 2%. На пожежах загинуло 8 осіб.

З початком опалювального сезону кількість випадків виникнення пожеж із загибеллю людей на них значно зросла, що потребує дієвих заходів щодо недопущення таких випадків.

З початку осінньо-зимового періоду 2016-2017 років ГУ ДСНС України у Миколаївській області продовжено роботу по контролю за реалізацією  розпорядження голови облдержадміністрації  від 13.10.2014 № 340-р «Про посилення заходів профілактики щодо недопущення загибелі та травмування людей на території Миколаївської області», яким започатковано:

– комісійні обстеження (огляди) житла осіб категорії «ризику» з оформленням відповідного акту;

– залучення до проведення роз’яснювальної роботи фахівців соціальних служб, депутатів місцевих рад, представників житлово-комунальних господарств, підприємств енергозабезпечення, лікувальних установ та інші.

Аналіз пожеж у житловому секторі показав їх збільшення у гуртожитках. Так, 06.10.2016 року виникла пожежа в гуртожитку за адресою: м. Миколаїв, вул. Г.Гонгадзе, 26/2, під час якої чотири особи травмовано, з них троє дітей, причиною пожежі стали пустощі дітей з вогнем.

09.11.2016 року до служби порятунку надійшло повідомлення про пожежу 9-ти поверхового гуртожитку за адресою: м. Миколаїв, просп. Героїв України, 4. Пожежа виникла на сходовій клітині 3-го поверху у розподільчому щиті внаслідок перевантаження мережі електропобутовими приладами (у тому числі й обігрівальними).

На території міста 17 підприємств обслуговують житловий фонд, 9 з яких знаходяться у комунальній власності. Майже по кожному підприємству з року в рік не виконуються заходи як капітального, так і режимного характеру.

Загальні порушення – захаращення під’їздів, сходових клітин, підвалів, зокрема побутовим сміттям. Системи димовидалення та інші інженерні системи знаходяться у непрацездатному стані. Мають місце випадки порушення правил експлуатації електрогосподарства в приміщеннях загального користування.

Протягом 2016 року у підвалах, сходових клітинах, горищах, що перебувають на балансі підприємств, які обслуговують житловий фонд міської комунальної власності, виникло 40 пожеж. Вогневі випадки стали наслідком порушення правил пожежної безпеки, як мешканцями будинків, так і результатом халатного відношення ряду керівників житлово-комунальних підприємств до питань забезпечення пожежної безпеки. Треба зазначити, що з боку працівників житлово-комунальних підприємств та відомств на недостатньому рівні проводиться роз’яснювальна робота з населенням.

Кількість пожеж на відкритих територіях, у тому числі прибудинкових, склала 635 випадків.

Найбільший відсоток від загальної кількості пожеж посідають пожежі, пов’язані із займанням сміття та сухої трави. Як правило, вищевказані пожежі не завдають прямих збитків, але вони становлять загрозу розташованим поблизу будівлям, що може спричинити необоротні наслідки і величезні матеріальні збитки. Основними місцями пожеж є несанкціоновані сміттєзвалища, сміттєзбірники, ділянки прибудинкових територій неочищених від сухостою.

З метою запобігання виникнення пожеж пропонується розглянути проект Плану організаційно-технічних заходів щодо підвищення пожежної безпеки у  м. Миколаєві у пожеженебезпечний осінньо-зимовий період  2016-2017 років.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ  ВИРІШИЛА:

1. Схвалити “План організаційно-технічних заходів щодо підвищення  пожежної безпеки у м. Миколаєві у пожеженебезпечний осінньо-зимовий період 2015-2016 років” (додається).

2. Відповідальним виконавцям Плану інформацію про вжити заходи надавати до управління з питань НС та ЦЗН ММР.

Термін: щомісяця до 20 числа, протягом осінньо-зимового періоду

3. Адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Березі, Цуканову):

3.1. Організувати моніторинг ситуації з питань пожежної безпеки на адміністративних територіях.

Термін: постійно

3.2. За участі підприємств, які обслуговують відомчий житловий фонд та ОСББ, організувати приведення до належного протипожежного стану горищ, підвалів, евакуаційних виходів житлових будинків, прилеглої території.

Термін: до 30.12.2016 року

3.3. З мешканцями приватного сектору, в першу чергу самотніх осіб похилого віку, інвалідів, багатодітних та неблагонадійних сімей і громадян, що потребують соціальної підтримки, провести роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог пожежної безпеки у побуті та правил використання пічного опалення.

Термін: до 01.02.2017 року

4. Департаменту ЖКГ ММР (Пальку):

4.1. Створити комісію у складі: адміністрації районів ММР, УМВС України у Миколаївській області, ГУ ДСНС України у Миколаївській області,  департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління експлуатації газового господарства м. Миколаєва, Центральний округ ПАТ “Миколаївобленерго, управління Держпродспоживслужби у м. Миколаєві та провести комісійне обстеження квартир мешканців  які порушують правила користування жилими приміщеннями зі складанням актів обстеження та вжиття заходів щодо усунення небезпечних чинників.

Термін: до 01.02.2017 року

4.2. За участі підприємств, які обслуговують житловий фонд комунальної власності, організувати приведення до належного протипожежного стану горищ, підвалів, евакуаційних виходів житлових будинків.

Термін: до 30.12.2016 року

4.3. Забезпечити розміщення у під’їздах багатоповерхових житлових будинків застережної інформації стосовно дотримання вимог пожежної безпеки у побуті.

Термін: до 30.12.2016 року

4.4. З мешканцями житлових будинків, в першу чергу які порушують правила користування жилими приміщеннями, самотніх осіб похилого віку, інвалідів, багатодітних та неблагонадійних сімей і громадян, що потребують соціальної підтримки, провести роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог пожежної безпеки у побуті.

Термін: до 01.02.2017 року

4.5. За кожним фактом загибелі на пожежі проводити перевірку роботи з профілактики надзвичайних подій.

Термін: за фактом

5. Департаменту юридичного забезпечення ММР (Кірлан) надати рекомендації щодо порядку вжиття заходів впливу до мешканців  які порушують правила користування жилими приміщеннями.

Термін: до 05.12.2016 року

6. Відділу інформаційного забезпечення ММР (Рубан) забезпечити розміщення у ЗМІ інформації стосовно дотримання мешканцями міста вимог пожежної безпеки у побуті.

Термін: до 05.12.2016 року

ІІІ. Про стан техногенної безпеки об’єктів з масовим перебуванням людей. 

Доповідач: начальник управління державного нагляду у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Жебрак С.А.

Управління освіти Миколаївської міської ради

На території міста Миколаєва розташовано 157 об’єктів зазначеної категорії.

Протягом 2012–2016 років на виконання заходів, запропонованих приписами органів державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, а також забезпечення пожежної безпеки в цілому виділено кошти у сумі 1 млн 027 тис 154 грн.

За результатами проведених у 2016 році заходів державного нагляду виявлено 1561 порушення вимог пожежної безпеки, з яких залишилися невиконаними 234 заходи попередніх приписів, основними з яких є:

– на вікнах приміщень, де перебувають діти, допускається встановлення глухих металевих грат;

– 12 об’єктів доукомплектувати первинними засобами пожежогасіння;

– на 11 об’єктах зовнішнє (внутрішнє) протипожежне водопостачання перебуває у несправному стані;

– 44 об’єкти необхідно обладнати системами протипожежного захисту;

– газові топкові у ЗОШ № 4 та ЗОШ № 29 розміщені у будівлях шкіл.

Управлінням освіти ММР погоджено з ГУ ДСНС України у Миколаївській області план заходів із забезпечення пожежної безпеки підвідомчих об’єктів на 2016 рік.

Департамент праці та соціального захисту населення

Миколаївської міської ради

На території міста Миколаєва розташовано 23 об’єкти зазначеної категорії.

Протягом 2012–2016 років на виконання заходів, запропонованих приписами органів державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, а також забезпечення пожежної безпеки в цілому виділено кошти у сумі 627 тис 597 грн.

За результатами проведених заходів державного нагляду виявлено 95 порушень вимог пожежної безпеки, з яких залишилися невиконаними 28 заходів попередніх приписів, основними з яких є:

– виведення сигналів від приймально-контрольних приладів систем протипожежного захисту (систем пожежної сигналізації) на 2 об’єктах;

– обладнання 1 об’єкта пристроями захисту від блискавки та вторинних її проявів.

Департаментом праці та соціального захисту населення ММР погоджено з ГУ ДСНС України у Миколаївській області план заходів із забезпечення пожежної безпеки підвідомчих об’єктів на 2016 рік.

Управління з питань культури та охорони культурної спадщини                       Миколаївської міської ради

На території міста Миколаєва розташовано 61 об’єкт зазначеної категорії.

З початку 2015 року на виконання заходів, запропонованих приписами органів державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, а також забезпечення пожежної безпеки в цілому виділено кошти у сумі 416 тис 376 грн.

За результатами проведених заходів державного нагляду виявлено 514 порушень вимог пожежної безпеки, з яких залишилися невиконаними 298  заходів (58%) попередніх приписів, основними з яких є:

– електрообладнання на 1 об’єкті необхідно виконати у відповідності з вимогами норм;

– на 3 об’єктах необхідно привести у відповідність з чинними нормами та правилами шляхи евакуації;

– 4 об’єкти необхідно обладнати (виконати капітальний ремонт) системами автоматичної пожежної сигналізації;

– на 7 об’єктах необхідно провести вогнезахисну обробку (перевірка стану) дерев’яних конструкцій;

– на 3 об’єктах зовнішнє (внутрішнє) протипожежне водопостачання знаходиться у несправному стані;

– 1 об’єкт необхідно доукомплектувати (виконати перезарядку) первинними засобами пожежогасіння;

– на вікнах приміщень 1 об’єкта, встановлено глухі металеві грати.

Управлінням з питань культури та охорони культурної спадщини ММР не погоджено з ГУ ДСНС України у Миколаївській області план заходів із забезпечення пожежної безпеки підвідомчих об’єктів на 2016 рік.

Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради

На території міста Миколаєва розташовано 20 об’єктів зазначеної категорії.

Протягом 2014–2016 років на виконання заходів, запропонованих приписами органів державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, а також забезпечення пожежної безпеки в цілому виділено кошти у сумі 1 млн 355 тис 350 грн.

За результатами проведених заходів державного нагляду виявлено 442 порушення вимог пожежної безпеки, з яких залишилися невиконаними 98 заходів попередніх приписів, основними з яких є:

– на 2 об’єктах необхідно привести у відповідність з чинними нормами та правилами шляхи евакуації;

– грати на вікнах приміщень 1 об’єкта виконані не розкривними та не розсувними;

– 3 об’єкти необхідно доукомплектувати первинними засобами пожежогасіння;

– на 1 об’єкті зовнішнє (внутрішнє) протипожежне водопостачання знаходиться у несправному стані (потребують ремонту насоси-підвищувачі);

– 8 об’єктів необхідно обладнати системою автоматичної пожежної сигналізації.

Управлінням охорони здоров’я ММР погоджено з ГУ ДСНС України у Миколаївській області план заходів із забезпечення пожежної безпеки підвідомчих об’єктів на 2016 рік.

Керівний склад структурних підрозділів не в повному обсязі пройшов навчання  з питань цивільного захисту.

Обговоривши дане питання,

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Управлінню культури та охорони культурної спадщини ММР (Заворотня) звернути увагу на низький рівень виконання заходів державного нагляду з питань  пожежної безпеки (до 50%).

2. Департаменту праці та соціального захисту населення (Бондаренко), управлінню освіти ММР (Деркач), управлінню охорони здоров’я  ММР (Дергунова), управлінню культури та охорони культурної спадщини ММР (Заворотня):

2.1. Включити до планів підготовки підвідомчих закладів на 2017 рік заходи з питань пожежної та техногенної безпеки.

2.2. Провести ідентифікацію потенційної небезпеки об’єктів.

Термін: до 30.12.2016.

2.3. Здійснити ремонт систем пожежної автоматики, укласти угоди на технічне обслуговування цих систем з наступним виведенням на пульт централізованого спостереження.

Термін: до 25.03.2017.

2.4. Забезпечити проходження навчання з питань цивільного захисту, керівним складом структурних підрозділів відповідно наданих заявок.

Термін: до 30.12.2016.

2.5. Інформацію про хід виконання заходів надати до ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: до 30.12.2016 та 01.04.2017.

3. Управлінню освіти ММР (Деркач) протягом навчального року організувати роботу ДЮРП та провести агітаційно-масові заходи (вікторини, естафети) на протипожежну тематику.

Термін: протягом навчального року.

4. Управлінню охорони здоров’я  ММР (Дергуновій) здійснити ремонт джерел зовнішнього протипожежного водопостачання (пожежні гідранти, водоймища, водонапірні башти, тощо) та внутрішнього протипожежного водогону у «Центрі первинної медико-санітарної допомоги № 2» (ремонт насосів-підвищувачів).

Термін: до 25.03.2017.

5. Контроль за виконанням рішень щодо розглянутого питання покласти на відділ техногенної безпеки ГУ ДСНС України у Миколаївській області, якому інформувати Комісію про хід виконання зазначеного рішення на плановому засіданні.

Термін: квітень 2017 року.

ІV. Про стан роботи щодо проведення паспортизації, ідентифікації, розроблення ПЛАС для ПНО та ОПН які розташовані на території м.Миколаєва. 

Доповідач: начальник управління державного нагляду у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ГУ ДСНС України у Миколаївській області — Жебрак С.А.

Протягом поточного року згідно з «Планом інспекторських та інших перевірок з питань пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту на 2016 рік», затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації від 24.02.2016 № 58-р, проведено перевірки з питань пожежної та техногенної безпеки 1258 суб’єктів господарювання, з яких 274 (80%) планових перевірок потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки (далі – ПНО та ОПН).

За результатами перевірок запропоновано понад 2500 заходів з питань техногенної безпеки, з яких виконано близько 75%.

За невиконання раніше запропонованих заходів, зазначених у приписах, до адміністративної відповідальності за ст. 188-8, 188-16 КУпАП притягнуто 382 керівників.

У період з 19.10 по 08.11.2016 року проведено планову перевірку  з питань пожежної та техногенної безпеки МКП “Миколаївводоканал”. За результатами перевірки виявлено 107 порушень, частина з яких створює загрозу життю та здоров’ю людей.

Відповідно до Переліку ПНО області, затвердженого рішенням регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 24.11.2015 (протокол № 10), на обліку в місті перебуває 342 ПНО та ОПН. Кожного року кількість ПНО на території міста збільшується. У поточному році, збільшення на 55 об’єктів або 9%, це пов’язано із використанням суб’єктами господарювання у своїй діяльності небезпечних речовин, перш за все хімічних або вибухонебезпечних.

З початку поточного року Головним управлінням розглянуто та погоджено 375 матеріалів ідентифікацій потенційної небезпеки об’єктів. Загальний показник проведення ідентифікації ПНО становить близько 10% від кількості об’єктів, розташованих на території міста.

Недостатньо організована робота щодо проведення ідентифікації ПНО у Центральному (13%) та Заводському (14%) районах.

Для 247 ПНО розроблено паспорти безпеки та направлено на реєстрацію до державного реєстру страхового фонду документації, що становить 75%.

Корабельний район – не паспортизовані 38 об’єктів (52%), Інгульській – 32 (35%), Заводській 33 (35%), Центральний – 41 (30%). Важливо зазначити, що більшість не паспортизованих об’єктів залишаються такими ще з минулих років.

Більшість керівників ПНО під час проведення процедури ідентифікації ОПН навмисно зменшують кількість небезпечних речовин та збільшують мінімальну відстань до об’єктів турботи, що перш за все призводить до неналежного виконання вимог техногенної безпеки (впровадження локальних систем, розроблення ПЛАС, декларації та проведення обов’язкового страхування) і надалі впливає на відповідне попередження та реагування на НС, виникнення яких можливе на них.

Так, на 267 ПНО проведена ідентифікація ОПН, що становить 78% від необхідного. За результатами ідентифікацій об’єктів підвищеної небезпеки на території міста визначено 58 ОПН, що становить 17% від загальної кількості ПНО.

Для 48 ОПН складено плани локалізації, ліквідації аварійних ситуацій та аварій, з яких 20 підлягають перегляду (минуло 5 років з моменту розроблення). Протягом поточного року розроблено та переглянуто лише 18 ПЛАСів.

На території міста Миколаєва з 247 ПНО підлягає обов’язковому страхуванню 161 об’єкт. На сьогодні застраховано 99 вищезазначених об’єктів, що становить 62% від загальної кількості.

Щодо впровадження локальних систем, слід зазначити, що керівниками (власниками) 24 (39%) ОПН технічні умови погоджені органом державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки, для 21, що становить 34% від загальної кількості, розроблено відповідну проектну документацію. На 11 (18%) об’єктах локальні системи змонтовано. Прийнято в експлуатацію 5 (8%). Слід зазначити, що кількість змонтованих систем протягом останніх З років не змінилась.

На території м. Миколаєва створено та діють 8 аварійно-рятувальних служб (АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, 10 взвод ДВГРАРЗ ДСНС України, 5 державних пожежно-рятувальних частин ГУ ДСНС України у Миколаївській області, об’єктова аварійно-рятувальна служба МУМА УДП «Укрхімтрансаміак»).

Слід зазначити, що на об’єктовій аварійно-рятувальній службі Українського державного підприємства «Укрхімтрансаміак» 27.02.2014 скінчився строк дії свідоцтва про атестацію аварійно-рятувальної служби.

Враховуючи вимоги ст. 133 КЦЗ та «Переліку суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі» затвердженого ПКМУ від 26.10.2016 № 763, на сьогодні 1 територія та 181об’єкт суб’єктів господарювання підлягають постійному обов’язковому обслуговуванню.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

1. Адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Березі, Цуканову):

– посилити контроль за проведенням ідентифікації та паспортизації ПНО, ідентифікації та розробленням ПЛАСів і декларацій для ОПН, здійсненням обов’язкового страхування цивільної відповідальності ПНО та ОПН, поетапним впровадженням автоматизованих систем раннього виявлення НС та оповіщення на ОПН.

Термін: постійно.

– заслухати на засіданнях районних комісій з питань ТЕБ і НС керівників ПНО, ХНО та ОПН (за поданням районних відділів ГУ ДСНС України у Миколаївській області), які не виконують вимоги нормативно-правових актів щодо проведення паспортизації, ідентифікації, розробки ПЛАСів на ПНО, здійснення обов’язкового страхування цивільної відповідальності, розроблення декларацій безпеки, забезпечення персоналу об’єкта засобами радіаційного та хімічного захисту.

Термін: лютий 2017 року;

– встановити контроль за розробленням графіків поетапного впровадження об’єктів підвищеної небезпеки району автоматизованими системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей і відповідного впровадження локальних систем.

– запропонувати керівникам (власникам) потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки укласти угоди з державними аварійно-рятувальними службами на постійне аварійно-рятувальне обслуговування.

Термін: до 30.12.2016 року;

2. Рекомендувати українському державному підприємству «Укрхімтрансаміак» організувати атестацію аварійно-рятувальної служби.

Термін: до 01.03.2017 року

3. Інформацію про прийняті рішення та вжиті заходи надавати до ГУ ДСНС України у Миколаївській області.

Термін: до 01.03.2017 року

4. МКП “Миколаївводоканал” (Дуденку):

– представити до  ГУ ДСНС України у Миколаївській області фотоматеріали, що підтверджують виконання заходів припису, які створюють загрозу життю і здоровю людей (термін виконання у приписі “негайно”);

Термін: до 25.11.2016 року

– вжити вичерпних заходів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час перевірки  ГУ ДСНС України у Миколаївській області;

– інформацію про хід виконання заходів направити до Комісії.

Термін: до 01.03.2017 року

5. Контроль за виконанням рішень комісії щодо розглянутого питання покласти на відділ техногенної безпеки ГУ ДСНС України у Миколаївській області, якому узагальнену інформацію про хід виконання зазначеного рішення надати комісії на плановому засіданні.

Термін: квітень 2017 року.

V. Про стан готовності сил та засобів до дій в складних погодних умовах зимового періоду. 

Доповідачі: голова адміністрацій Центрального району ММР — Волков І.В., голова адміністрацій Інгульського району ММР — Береза О.Д., перший заступник голови адміністрацій Заводського району ММР — Міщішен М.П., представник управління комунального господарства департаменту ЖКГ ММР — Яворська Л.В..

Для забезпечення життєдіяльності міста під час складних погодних умов, оперативної  ліквідації наслідків негод розпорядженням  міського голови від 24.10.2016  № 277р створено міський штаб по боротьбі зі сніговими заметами, ожеледицею та іншими наслідками стихійних явиш на 2016-2017 рр..

Для забезпечення оперативного реагування на НС, у тому числі для протидії загрозам зимового періоду дорученням міського голови створено  мобільну оперативну групу. Група укомплектована відповідною спецтехнікою  від 6 підприємств, установ та організацій з розрахунку:

– мобільний пункт управління — управління з питань НС та ЦЗН ММР;

– спеціальний аварійно-рятувальний автомобіль — 10 взвод ДВГРЗ ДСНС України;

– автокран — МКП “Миколаївводоканал”;

– трактор -Т 150 — МКП “Миколаївелектротранс”;

– автовежа — КП “ГДМБ”;

– мобільний пункт обігріву – МКП “Миколаївводоканал”;

– пересувна електростанція — 100 кВт, 10 взвод ДВГРЗ ДСНС України.

У поточному році проведено командно-штабне навчання Заводської районної ланки Миколаївської міської ланки Миколаївської територіальної підсистеми єдиної Державної системи цивільного захисту України за темою: “Дії органів управління і сил ЦЗ у разі загрози та виникнення НС пов’язаних з ускладненням метеорологічних обставин”. До навчань залучались 9 підприємств та організацій, представники адміністрацій районів міста.

Управлінням з питань НС та ЦЗН ММР відкореговано:

– відомість наявності інженерної техніки на ОГД міста Миколаєва ;

– відомість наявності автономних та пересувних джерел енергоживлення;

– план реагування органів управління і сил цивільного захисту  щодо попередження та ліквідації НС внаслідок складних погодних явищ в осінньо-зимовий період;

– оперативний план дій направлених на локалізацію і ліквідацію можливих наслідків аварій на системах газо-, електро-, тепло- і водопостачання;

– карти-схеми зон можливого виникнення надзвичайних ситуацій, а також об’єкти які потрапляють в  зони підтоплення ґрунтовими водами.

Складено перелік сил цивільного захисту м. Миколаєва, які можливо залучати для протидії загрозам зимового періоду та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних із погіршенням погодних умов, з наступного розрахунку:

– снігоочісна техніка — 27 од.;

– автогрейдери — 8 од.;

– бульдозери (трактори) — 25 од;

– тягачі (техніка підвищенної прохідності) — 3од.;

– автовишки — 38 од.;

– екскаватори — 7од.;

– автокрани — 44 од.;

– мотопомпи — 9 од.;

– електрогенератори — 23 од.;

– навантажувачи — 45 од.

Розпорядженнями голів адміністрацій районів ММР затверджено склад районних штабів по боротьбі з наслідками стихійних явищ, визначено перелік вулиць для розчищення від снігу, погоджені розрахунки  виділення техніки, в тому числі додаткової, з розрахунку:

– адміністрація Інгульського району (№108р від 27.09.2016) – 32 од. від 10 організацій;

– адміністрація Заводського району ММР (№155р від13.10.2016) – 15 од. від 8 організацій;

– адміністрація Корабельного району ММР (№178р від 27.10.2016) – 18 од. від 9 організацій;

– адміністрація Центрального району ММР  (№94р від 10.11.2016) – 13 од. від 5 організацій.

Всього: 78 од. від 33 організацій.

Для боротьби з ожеледицею на проїзних частинах вулиць станом на 15.11.2016 заготовлено:

Піщаносольової суміші –  2712,818 т

Солі                                  –   779,593 т

Піску                                –    506,34 т

У 2016 році планується заготовити 6,0 тис.т. піску та 3,9 тис.т. солі.

Департаментом ЖКГ ММР укладений договір на постачання у жовтні-листопаді 3 одиниць важких тракторів з відвалами Харківського тракторного заводу. На сьогодні один трактор ХТА-200 вже отримано. Крім того, на сьогодні проводяться торги на придбання 3 одиниць комбінованих дорожніх машин з відвалами на базі автомобілів КРАЗ.

При необхідності планується залучати водіїв на тимчасову роботу по ліквідації наслідків негоди.

Для запобігання негативних наслідків можливих надзвичайних ситуацій, пов’язаних із ризиками осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр. (сильні опади  тощо) житлово-експлуатаційними підприємствами, що обслуговують житловий фонд міста, на даний час, заготовлено протиожеледної суміші у кількості 444,683 т піску та 4,72 т солі. Роботи продовжуються.

Управлінням з питань НС та ЦЗН ММР здійснюється моніторинг  погодних умов та обмін інформацією на рівні органів місцевого самоврядування. Попереджувальна інформація негайно доводиться до зацікавлених осіб, установ та населення міста.

З метою забезпечення оперативного доведення інформації щомісячно проводиться тестування міської централізованої системи оповіщення “Пріоритет”.

Узгоджено питання розміщення транзитних пасажирів:

– пасажирський вокзал “Миколаїв” на 300 місць;

– Миколаївський міжміській автовокзал на 50 місць;

Департаментом праці та соціального захисту населення ММР підготовлено до роботи 4 пункти харчування (на базі управлінь соціального захисту районів) та пункт обігріву (пр-т Миру, 2а) для безпритульних осіб.

З метою забезпечення надійного функціювання об’єктів економіки, господарського та житлово-комунального комплексу міста,  підвищення готовності суб’єктів забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва до дій в складних погодних умовах осінньо-зимового періоду пропонується розглянути проект плану організаційних і практичних заходів щодо підвищення готовності суб’єктів забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва до дій в складних погодних умовах осінньо-зимового періоду 2016-2017 років.

Обговоривши дане питання

КОМІСІЯ  ВИРІШИЛА:

1. Схвалити “План організаційних і практичних заходів щодо підвищення готовності суб’єктів забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва до дій в складних погодних умовах осінньо-зимового періоду 2016-2017 років” (додається).

2. Відповідальним виконавцям плану інформацію про вжити заходи надавати до управління з питань НС та ЦЗН ММР.

Термін: щомісяця до 20 числа, протягом зимового періоду

3. Департаменту ЖКГ ММР (Пальку):

– продовжити роботи щодо завезення піску;

-надати інформацію щодо термінів поповнення запасів піску та солі на зимовий період 2016-2017р.

Термін: до 05.12.2016

4. Адміністраціям районів ММР (Волкову, Карцеву, Березі, Цуканову)  під час складних погодних умов організовувати прибирання снігу, льоду та бурульок підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності на прилеглій території.

5. Управлінню з питань НС та ЦЗН ММР (Герасімені): здійснювати моніторинг розвитку несприятливих погодних умов, вживати заходів з оперативної готовності сил та засобів на випадок виникнення НС на території міста.

6. Управлінню транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій ММР (Кащенюку):

– вирішити питання організації стоянок транзитного вантажного автотранспорту під час складних погодних умов у зимовий період 2016-2017рр.

– надати пропозиції щодо упорядкування стоянок автотранспорту на вулицях міста під час прибирання снігу.

Термін: до 05.12.2016

7. Управлінню охорони здоров’я ММР (Дергуновій) надати інформацію щодо:

– створення запасу лікарських засобів та піску на ЛПЗ міста;

– забезпечення автономних джерел живлення ПММ.

Термін: до 05.12.2016

– травмованих та обморожених (із зазначенням місця отримання травм) до служби оперативного реагування (15-88) департаменту ЖКГ ММР щоденно 8.00.

Термін: протягом зимового періоду.

8. Управлінню освіти ММР (Деркач) надати інформацію щодо запасів вугілля та піску у підвідомчих закладах.

Термін: до 05.12.2016

9. МКП ”Миколаївводоканал” надати інформацію щодо кількості наявних пересувних пунктів обігріву.

Термін: до 05.12.2016

10. Інформацію щодо виконання протокольних рішень Комісії з даного питання надавати до управління з питань НС та ЦЗН ММР.

VІ. Контроль за своєчасним виконанням прийнятих комісією рішень залишаю за собою.

Заступник голови комісії       О.А. Герасіменя

Відповідальний секретар комісії С.П. Бондарь