1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код ВК/ВО в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Управління з питань НС та ЦЗН ММР
1.2. місцезнаходження замовника:вул. Адміральська, 14, м. Миколаїв, 54001
1.3. ідентифікаційний код замовника:25696764
1.4. категорія замовника: орган місцевого самоврядування
2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
пально-мастильні матеріали (талони), а саме Лот 1: Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е7 (або Е5 або Е0 або Е10) згідно з ДСТУ 7687:2015 (код ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти), Лот 2: Паливо дизельне ДП-Євро5-В7 (або В5 або В0 або В10) (Літнє або Зимове залежно від сезонності) згідно з ДСТУ 7688:2015 (код ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти).
3.Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями, UA-2024-10-16-005047-a
4. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2337475,00 грн., а саме Лот 1: Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е7 (або Е5 або Е0 або Е10) згідно з ДСТУ 7687:2015 (код ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти) — 523070,00 грн,
Лот 2: Паливо дизельне ДП-Євро5-В7 (або В5 або В0 або В10) (Літнє або Зимове залежно від сезонності) згідно з ДСТУ 7688:2015 (код ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти) — 1814405,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника (наказ в.о. начальника управління НС та ЦЗН ММР Сергія ЖМУРА “ Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі” , Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 26.02.2016 №173 (зі змінами) на підставі рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 11.09.2024 №1536 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 26.02.2016 №173 «Про Порядок створення та використання матеріального резерву м. Миколаєва для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій» (зі змінами)».) з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням моніторингу ринку цін на Інтернет-ресурсах та визначенням середньої вартості товару.
5. Розмір бюджетного призначення: 2337475,00 грн, забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на товар з бюджету протягом бюджетного періоду.
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Строк поставки товарів — до 31 грудня 2024 року.
1. Якість товару повинна відповідати умовам/ вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам).
Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість палива (паспорт якості тощо).
До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
2. Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення скретч-карток/ талонів/ паливних карток на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в м. Миколаєві (не менше 1 АЗС у кожному районі міста).
3. Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками/ талонами/ паливними картками.
4. Термін дії скретч-карток/ талонів/ паливних карток повинен становити не менше 12 місяців з дати їх передачі з можливістю пролонгації до повного використання Замовником.
5. Скретч-картки/ талони/ паливні картки на товар (партію товару) надаються Замовнику за письмовим замовленням/ заявкою.
6. Кожна партія товару при поставці повинна супроводжуватись документом (ми), що засвідчують якість товару (наприклад паспорт якості та/ або сертифікат відповідності тощо).
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю).
7. Товар повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.
8. Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) повинні відповідати документам передбаченими законодавством для товарів даного виду та не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу і передбачатиме заходи щодо захисту довкілля.
9. Учасник, при поставці партій Товару надає документи, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження, а саме копії сертифікату відповідності, технічного паспорту, санітарно-епідеміологічних висновків.
10. Товар повинен бути не пошкодженим, не вживаний, не відновлений, не контрафактний, без дефектів, не перероблений та повинен бути 1-ї категорії.
11. Строк гарантії на Товар протягом 12 (дванадцяти) календарних місяців з моменту поставки Товару, що підтверджується відповідним документом, який надається у складі тендерної пропозиції .
12. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
13. Копії документів перелічених у п.8 цих вимог надаються у складі тендерної пропозиції .